16 października 2016

Od. Berbali'ego



Upolowałem sarnę i jadłem ją kiedy ktoś do mnie podszedł
- Hej jestem Fragonia a ty?
- Ja Berbali hah dopiero po polowaniu?
- tak heh nie będę przesadzać.
- E no nie przesadzasz
- No oki no to.. e... pójdziemy na no spader?
- Co? Jaki spader?
- Spacer, no sork,i no tak mi się powiedziało aha no to choć zamienię się w moją drugą postać.
- Dobrze.
 Zamieniłem się w wilka z białą sierścią głowę miałem brązową z takim czerwonym.
- Czym ty jesteś teraz, wilkiem czy lisem?
- Wilkiem, jak by do powiedzieć..
- Aha no bo jesteś trochę podobny do lisa
- Aha a ty możesz się w coś zamieniać?
- W człowieka
- aha
- Mogę ci pokazać..
- no dobra.. no fajnie wyglądasz
 - dzięki, a nic zbliża się noc pójdę spać ja idę no to pa Fragonio
- Pa Berbali
<Fragonio?>
[Od. Tyks - dobrze, że przeczytałeś mój formularz, ale radziłabym ci go jeszcze przestudiować > KLIK! Radziłabym dodać do twojego opowiadania więcej opisów, a mniej dialogów. Aha, dialogi rozpoczynamy od -. Każdą wypowiedź bohatera rozpoczynam od tego znaczka: - . Najlepiej przeczytaj sobie opowiadania innych wilków i zobacz, w jaki sposób inni piszą opowiadania. Przeczytaj te kilka przykładów: klik klik klik klik. Nie zapominaj o wielkiej literze na początku zdania oraz kropce i przecinku!]

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wędrowcze, oto masz możliwość pozostawienia po sobie śladu! Proszę o podpisanie się nickiem na howrse/imieniem postaci na Divided Kingdom. Obraźliwe i anonimowe komentarze będą usuwane!

Szablon wykonała Fragonia na rzecz bloga Wataha Karmazynowej Nocy. || Credits