21 lutego 2017

Od Kasai C.D Haylee

Z wielkim trudem otworzyłam oczy znajdywałam się w czyimś domu, gdy się rozglądałam zobaczyłam Ai powiedziała mi żebym jeszcze pospał. Szczerze mówiąc i tak bym to zrobiła bo nie miałam siły i było mi nadal strasznie zimno.
******
Obudziłam się po paru godzinach wstałam powoli zwlekłam się z łóżka, zamuwarzyłam na stole ciepłe kakao z napisane "Dla Kasai". Wzięłam do reki kubek z ciepłą cieczą, powoli piłam napój, który mnie rozgrzewał od środka. Wtedy do pokoju weszła Ai.
-Jak się spało.
-Dobrze, dziękuję.
-Za co?
-Że się mną zajęłaś.
-Nie, nie musisz dziękować.
  Dziewczyna wyszła z pokoju, owinęłam się kocem, pijać kakao i patrzeć w ogień w kominku. Usłyszałam czyjeś kroki i poczułam czyjaś dłoń na ramieniu powoli się odwróciłam i gdy spostrzegłam się że to Haylee to dostałam jakiś sprezyn w nogach. Zwinnie i szybko wybiłam się z kanapy przeskakując przez stół wylądowałam kolo kominka w wilczej formie. Cała moja sierść się jeżyła a z gardła wydobywały się warknięcia. Szczerze mówiąc nie wiem jak to zrobiłam, widziałam tylko to ze ta dziewczyna poprawka to coś ruszało ustami bo żaden dźwięk przez nią wypowiadany nie docierał do moich uszu. W całym pokoju robił się coraz większy chałas gdy owe To Coś podchodziło do mnie od razu zmieniałam miejsce położenia, nawet udało mi się wejść na półkę a następnie z niej wyskoczyć przez drzwi za którymi akurat do nas szła Ai szybko się za nią schowałam. Pewnie spytacie czemu nie zaatakowałam danego osobnika. Ponieważ jeszcze komuś na niej zależał. Ai weszła do środka i po chwili rozległ się hałas i krzyki. Przemieniłam się
W człowieka i siedząc pod ścianą podciągnęłam nogi do klatki piersiowej, gdy Ai wyszła.
-Przepraszam za ten bałagan.
-Nie martw się to nic takiego.
Chwile po tym wyszedł tamten człowiek teraz wszystkie jej słowa do mnie docierały. Haylee starała się mnie przeprosic i gdy jej reka zblizała sie do mnie, moje ciało zaczęło sie część, a z oczu zaczęły spływać łzy, których nie było widać przez moje rude włosy.
(Haylee. Zostawię tamto bez komentarza)

7 komentarzy:

  1. Czai mi się nowy ship chyba *epidemia lennyface'ów*




    ( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡°
    ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°
    )( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡°
    ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°
    )( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡°
    ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°
    )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. URASAI! BO SIĘ ZABIORĘ ZA CB YOKUŚ xd

      Usuń
    2. se zabieraj ( ͡° ͜ʖ ͡°) Ale nie masz szans w starciu Wściekła Kasai vs dwa Yokusie z patelniami \( ͡° ͜ʖ ͡°)/

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to ktoś ty tam jest *lenny* (nie ce mi sie kopiować. Jest kurka 3 w nocy ;-; )

      Usuń
    2. I ten uczuć gdy masz wrażenie, źe twn cuś to nie Kasai, ale wszystko na to wskazuje 👌

      Usuń

Wędrowcze, oto masz możliwość pozostawienia po sobie śladu! Proszę o podpisanie się nickiem na howrse/imieniem postaci na Divided Kingdom. Obraźliwe i anonimowe komentarze będą usuwane!

Szablon wykonała Fragonia na rzecz bloga Wataha Karmazynowej Nocy. || Credits