23 października 2016

Kerneg

Imię: Kerneg
Rasa: Osobliwość
Pan: Zdrajca
Opis: Dawniej tytułowany był, jako Król lasu "Nienazwanego", jednak odkąd został zabity przez Zdrajcę zdaje się, że stracił swoją pozycję, jako duch lasu.
Wygląd.
Po ponownym powołaniu do życia, jego ciało powstało z podobnego, cienistego i lepkiego tworzywa co sam jego twórca. Zachował częściowo swoje dawne barwy, jednak teraz są ciemniejsze i bardziej blade, niż uprzednio. W jego gardzieli zaś kryje się malutki ułamek błękitnego kryształu. Wraz z jego odebraniem, stwór zniknie.
Nie jest on specjalnie silny, jednak w lesie potrafi się przemieszczać z niesamowicie dużą prędkością. Podobnie jak Zdrajcę, razi go światło, najbardziej słoneczne.
Jest istotą niezwykle inteligentną, choć nie potrafi mówić. Z innymi stworzeniami porozumiewa się przy pomocy pomruków, warknięć i ryków. Oraz przez spojrzenie. Czasem nie trzeba słów, by po prostu poczuć, co ma na myśli.
Spokojny, dobry. Niewzywany odpoczywa, nie widziany przez nikogo, w podziemnych grotach. Jest niezwykle uczynny i nigdy nie odmówiłby nikomu pomocy. Uwielbia najmłodszych, każdej rasy. Jest dla nich niezwykle pobłażliwy i pozwala im robić z sobą niemal wszystko, co zechcą.
Żywi się zarówno mięsem, jak i roślinami, a także padliną i chorobami. 
Historia Kernega
Magiczne zdolności: Swoim przenikliwym wrzaskiem umie wybudzić ze snu zwierzęta, które zostały zabite przez inne zwierzęta. Razem z całymi, towarzyszącymi im emocjami. Gniewem, przerażeniem, rozpaczą. Może również rykiem powołać do życia duchy, żerujące na złych wspomnieniach i pojawiające się w formie zjaw przed istotami, pokazując im najgorsze wydarzenia z życia. Przeszłego i przyszłego. 
Pojawieniu się tych istot zawsze towarzyszy nadnaturalne zimno i mgła. Może je jednak wywoływać jedynie w nocy i w lesie, gdy warunki są ku temu sprzyjające. Budzi w ten sposób cały las.
Potrafi też pobudzać do życia naturę w bardziej pożądany sposób, jak przyśpieszanie wzrostu kwiatów, drzew... gdy się zapędzi nawet do przekwitu.
Potrafi też leczyć śmiertelne choroby poprzez dotyk swoimi rogami. Po uleczeniu w ten sposób zostaje wyryty w ciele leczonego znak. Leczenie w ten sposób jest niekorzystne tylko dla jednej osoby. Zdrajcy. Cała energia Kernega pochodzi właśnie od wilka, więc im więcej używa jej stwór, tym bardziej wilk jest wycieńczony. Dodatkowo ta czynność sprawia niemożliwy ból Zdrajcy.
Modyfikacje genetyczne: W momencie, w którym stał się Osobliwościa uzyskał zdolność do przyłączania do swojego ciała elementów ciała dowolnej istoty żywej.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wędrowcze, oto masz możliwość pozostawienia po sobie śladu! Proszę o podpisanie się nickiem na howrse/imieniem postaci na Divided Kingdom. Obraźliwe i anonimowe komentarze będą usuwane!

Szablon wykonała Fragonia na rzecz bloga Wataha Karmazynowej Nocy. || Credits