03 września 2016

Zaległości 3.09.16



Przypominam o wpisaniu się >TUTAJ!< WSZYSTKIE WILKI, KTÓRE CHCĄ ZOSTAĆ!!!


Witajcie w najnowszych zaległościach powakacyjnych. Dawno ich nie było. Cóż, smutne to trochu. Wakacje się skończyły, podobnie jak i czas wyjazdów. Szkoda. Miałam remont łazienki (i nie byłoby w tym nic dziwnego, gdyby nie to, że trwał PIĘĆ TYGODNI!) aa.. i dzisiaj jadę na wesele. Mam się więc weselić. Chyba. A po weselu - noc poślubna ( ͡° ͜ʖ ͡°) [czyli do łóżeczka i lu lu czekam po gówno na niedzielę]. Cóż, widziałam wiele watah, które upadło, a w jednej na raz wyrzucili..11 wilków? Powiem wam szczerze: to naprawdę spora suma. Wiele blogów upada we wrześniu, ALE MY NA TO NIE POZWOLIMY! Wiem, wakacje jak i okres powakacyjny to ciężkie próby dla blogów. Niektórzy się poddają (zamykają je) inni ignorują. Proszę was: pomimo września znajdźcie czas na napisanie jednego, krótkiego, 10 zdaniowego opowiadania! Proszę, skoro tak kochacie naszą watahę (I Darknessa. I mnie. I Vipera. I ćpunów. I Zboków.) Znajdźcie dla niej czas. To tyle, jeżeli chodzi o to, a teraz proszę:

Moje kózki, idźcie proszę coś napisać, bo wasze etykiety są puste:
 Atos
Leo
BlueHead
Luca
Mercedes
 Niniveth

Osoby, które cóż..długo nic nie pisały:
Anubis (taq, ja też jestem winna T^T)
Yuno Gasai
Mefisto (wróciłeś. EUFORIA! Ale i tak cie musiałam uwzględnić. Niestety, geje Darka nie mają taryfy ulgowej)
Shayen
Accelia
Casidy
Dessari
Hope
Julietta
Kleofas (i znowu ja)
Lucifer
Mimi
Raz
Riley
Sagrina
Shadow
Tayron (on ma coś z kompem)
Aaron

Hmm.. gdybym teraz wywaliła te osoby, cóż, za wiele byśmy się od wyżej wymienionej watahy nie różnili. Ja w pełni rozumiem, że macie szkołę. Niektórzy idą do kolejnej klasy podstawówki, inni (tak jak ja) wkraczają w świat gimbazy, a jeszcze inni, jadą do liceów. I ja wiem: zadania, braki weny, kucie całodobowe...Ja jedynie was proszę o kilka zdań miesięcznie ;-; Pokażcie, że jesteśmy silni i twardzi JAK ŻELKI Z BIEDRONKI! Zachęcam was również do promowania watahy poprzez: wklejenie baneru/stemplu na waszą prezentacje na howrse, lub ustawienia sobie avatara, czy prezentacji na tej grze (avatry można też użyć na innych grach). 
I jest jeszcze jedna sprawa:
OD DZISIAJ ROBIĘ GRAFIKĘ  DLA POJEDYNCZYCH CZŁONKÓW PRZEDSTAWIAJĄCE ICH WŁASNE POSTACIE Z WKJN (tz. Banery, Prezentacje, Avatary, Stemple z Waszymi Postaciami). Zainteresowani niech podadzą mi szczegóły grafiki na szept!

3 komentarze:

  1. Ode mnie mozesz siem spodziewac opowiadania niedlugo c: Tylko czekam na postac od zdrajcy (ta, syrowi odpisze postac 12-latki ;-; ) c:

    ~Youkami

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. You... lepiej na to się tak nie nastawia bo to potrwa. Jestem trochę chora i tymczasowo wogle nie mogę siedzieć przy grafice :/ tam pisało że jak masz zamówiona postać to możesz wysłać forma i już pisać.

      Usuń
    2. You... lepiej na to się tak nie nastawia bo to potrwa. Jestem trochę chora i tymczasowo wogle nie mogę siedzieć przy grafice :/ tam pisało że jak masz zamówiona postać to możesz wysłać forma i już pisać.

      Usuń

Wędrowcze, oto masz możliwość pozostawienia po sobie śladu! Proszę o podpisanie się nickiem na howrse/imieniem postaci na Divided Kingdom. Obraźliwe i anonimowe komentarze będą usuwane!

Szablon wykonała Fragonia na rzecz bloga Wataha Karmazynowej Nocy. || Credits