24 lipca 2016

Adios, Wataho!

Kochani. Dzisiaj nadszedł ten smutny dzień. Wyjeżdżam na kolonię do Gdyni. Na siedem dni. Do drugiego sierpnia nie będzie mnie w watasze, a szczerze wątpię, czy będzie tam wi-fi. Nie chcę wyjeżdżać, bo po prostu boję się, co będzie z watahą. Ogarnięci członkowie wiedzą, że na WKJNie jest coraz mniejsza aktywność. Proszę was: MINIMALNIE JEDEN POST DZIENNIE MA SIĘ POJAWIAĆ NA WKJNIE BO URWĘ ŁBY! Szczerze nie mam pojęcia, czy Kapeć i Ren podołają temu zadaniu. Będzie to taki jakby test. Mam nadzieję, że po moim powrocie przynajmniej 3/4 członków nie opuści WKJNu. Proszę was o aktywność. Mnie nie będzie, więc zawieszam postacie:
  • Darkness (wara od niego!)
  • Viper (święty egzorcysta)
  • Tytania (ta normalna)
  • Anubis (pan pseudo gej)
  • Kleofas (niedźwiedźeł)
  • Tyks (była feministka)
  • Mroku (demon z piekła rodem)
  • Fragonia (czyli po prosty Tyks w świecie WKJNu)
Wiem, to dużo postaci. Jednak nie będę nimi w stanie pisać. Przynajmniej ten tydzień. Dodatkowo opuszcza nas kolejna postać: Virio. Mam też jeszcze jedną ważna informację: JEŻELI KTOŚ WAM NIE ODPISUJE BO JEST NIEAKTYWNY ZAWSZE MOŻECIE NAPISAĆ DO INNEJ OSOBY! TO NIE BOLI, A WY NIE BĘDZIECIE SIĘ NUDZIĆ I CZEPIAĆ MNIE!
Kiedyś Moon mi powiedziała, że w wakacje będzie lepiej. Wierzyłam w to. Niestety, tak nie jest. Proszę was o wznowienie aktywności. Niedługo tysięczny post i 100 tyś wyświetlenie. Liczę, że mnie nie zawiedziecie. I teraz kolejna ważna uwaga:
Proszę o wpisanie pod postem wszystkich waszych postaci, które NIE MAJĄ być złożone w ofierze na igrzyskach (czyt. które nie zostaną oddane do adopcji). Jest to też szansa dla wilków, które odeszły. Czystka trwa do dnia 10 września i obowiązuje KAŻDEGO WILKA!

34 komentarze:

  1. Tutaj Zara.
    To tu napisać czy jak?

    OdpowiedzUsuń
  2. Estu Miyamae, Sanspai się meldują B)

    OdpowiedzUsuń
  3. Katelyn także zostaje :D No i Galaxy i Mimi też:)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie moje postacie mimo zawieszenia zostają (Fragonia, Darkness, Viper, Tyks, Tytania, Mroku, Kleofas, Anubis). Szczerze zastanawiałam się nad uśmierceniem Kleofasa, ale skoro jest taki popularny...
    No i skoro taka mała aktywność, niedługo w watasze pojawi się też pan SYRIUSZ. Moja kolejna, chora postać, którą z pewnością polubicie XP

    OdpowiedzUsuń
  5. Night, Whity i Akee tez

    OdpowiedzUsuń
  6. Casidy i Leone zostają ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. No oczywiście, że: Prim, Urtear, Lucas, Ishya i Gray zostają!

    OdpowiedzUsuń
  8. Moja Accelia żyje i żyć będzie~ (No i mój Xavier, który wkrótce dojdzie~)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kasai, Enuri i Mine

    OdpowiedzUsuń
  10. Valixy zostaje

    OdpowiedzUsuń
  11. Tara zostaje

    OdpowiedzUsuń
  12. Valixy zostaje

    OdpowiedzUsuń
  13. Julietta żyje i zostaje ^^

    OdpowiedzUsuń
  14. Huhu, Aaron + Tayron zostają. Co do Amy... Niech ginie. ;_; Ostatnio nie mam za dużo weny na nią i po prostu... (Em przyznajmy się, ja po prostu nie mam weny obecnie). /wprzyszłościmartwaAmy, Tayron, Aaron

    OdpowiedzUsuń
  15. Hellmestin/Alnizane[niedługo]/Kelley/Shayen zostają.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ohayou~
    Hopeł i Rileyeł zostają, pozwalam im żyć, ale pamiętaj o Rhoan'ku. Zabij tego bencwała, bo mam inne plany, ale nikomu ich nie wyjawię! XD
    No dobra, wracam do nadrabiania tego wszystkiego, Oyasumi~

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och, dla Rhoanka przygotowałam specjał. Darkuś go nie oszczędzi, spokojnie XP

      Usuń
  17. Shira cały czas żyć będzie!

    OdpowiedzUsuń
  18. Zostaw mojego Max'a ;~; zostaję.

    OdpowiedzUsuń
  19. JA! BĘDĘ CIĘ NĘKAĆ DO KOŃCA ŚWIATA, WIĘC MOJE POSTACIE (HIKARU, KANO + O ILE WENA BĘDZIE TO MOŻE TEŻ JAKAŚ NOWA, ALE SZSZSZSZ) POZOSTAJĄ!

    OdpowiedzUsuń
  20. Teraz se przypomniałam! Zatłucz Amaimona a zostanę twoim wiernym sługą ;_;

    OdpowiedzUsuń
  21. Teraz se przypomniałam! Zatłucz Amaimona a zostanę twoim wiernym sługą ;_;

    OdpowiedzUsuń
  22. Moon zostaje. (Nie mogła znaleźć postu, sama się za nią wpisałam).

    OdpowiedzUsuń
  23. Tene i Amir
    :-) zostajemy jakże by inaczej

    OdpowiedzUsuń

Wędrowcze, oto masz możliwość pozostawienia po sobie śladu! Proszę o podpisanie się nickiem na howrse/imieniem postaci na Divided Kingdom. Obraźliwe i anonimowe komentarze będą usuwane!

Szablon wykonała Fragonia na rzecz bloga Wataha Karmazynowej Nocy. || Credits