13 czerwca 2016

Wypominki

No cóż kochani, zbliża się koniec czerwca i wystawianie ocen. Ja mogę pochwalić się średnią 5.0. Fakt, w podstawówce to nic wielkiego... noo..ale i tak jestem z siebie dumna. Tym  bardziej, że w poprzednich klasach miałam 4.80. Ze względu na wystawianie ocen i wielu innych pierdół daje poniższym osobom czas do 1 LIPCA na napisanie jakiegokolwiek opowiadania. Inaczej postać wyleci z watahy:

Enkas
Nightmare
Ayano
Haylee
Toxic
Tristian

Wilki ze skreślonym nickiem mają już opowiadanie na koncie.  Reszta albo jest usprawiedliwiona, albo pisze regularnie, lub napisała ostatnio. Z góry mówię, że normalnie tych nicków powinno być więcej, ale na niektórych przymknęłam oko. 
Dodatkowo proszę o odpisanie na opowiadanie ASTRID ponieważ wadera czeka już długo, a jej właścicielka podobno się nudzi. Ja bym odpisała, ale i tak muszę nadrobić zaległości w nie jednym opowiadaniu więc...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wędrowcze, oto masz możliwość pozostawienia po sobie śladu! Proszę o podpisanie się nickiem na howrse/imieniem postaci na Divided Kingdom. Obraźliwe i anonimowe komentarze będą usuwane!

Szablon wykonała Fragonia na rzecz bloga Wataha Karmazynowej Nocy. || Credits