13 kwietnia 2018

Od Wendy C.D Luna

- Prócz malarstwa, interesuje się też pisaniem, czytaniem książek, albo nauka starych języków. Może wydawać się, to może nudne, ale jest wręcz przeciwnie. - powiedziałam, na co dziewczyna jakby czekała na coś.

- A co takiego lubisz pisać? - spytała.
- Historie, wiersze, piosenki. - zaczęłam wymieniać.
- To fajnie. - rzekła.
Zostały dostarczone nam nasze napoje, niemal od razu wzięłam się za wypicie. Czułam albo i byłam spragniona. Nie umiem, za długo utrzymać rozmówcy, jest mi z tym ciężko. Gdyby inna moja osoba weszła, może wtedy byłoby stanowczo lepiej, jednak z tym nigdy nie wiadomo. Są różne, inne i to daje im niezwykłość. Takiego czegoś, czego ja nie mam.. Nie jestem jak one. Odważne, waleczne, szczere czy też niezwykle.
- Wendy. - powiedziała dziewczyna.
Spojrzałam na nią, po czym na dłonie, utworzyły się małe chmury oraz deszcz. Choć nie miałam tego w planie.
- Oh, wybacz, zamyśliłam się trochę. Mówiłaś coś? - spytałam.
- Co byś chciała zjeść. - powtórzyła. Pokazałam jej, na co zamówiła to samo. Długo nie trzeba było czekać na posiłek.. Gdy powiedziałam 'smacznego' dziewczyna to samo odpowiedziała. Mogłyśmy się wziąć za jedzenie, jednak mimo to poprosiłam o dolewkę napoju, posmakował mi.
Gdy czekałam, spojrzałam na dziewczynę.
-A ty prócz malarstwa czym się jeszcze interesujesz? - spytałam.

 
Luna?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wędrowcze, oto masz możliwość pozostawienia po sobie śladu! Proszę o podpisanie się nickiem na howrse/imieniem postaci na Divided Kingdom. Obraźliwe i anonimowe komentarze będą usuwane!

Szablon wykonała Fragonia na rzecz bloga Wataha Karmazynowej Nocy. || Credits