27 kwietnia 2018

Informacje + Event innego rodzaju!

Witam, tutaj pisze do was Crass, Moderatorka Divided Kingdom.

Jak większość z was wie (bądź nie), główna administratorka, Fragonia/Tyksona/Matka jest nieobecna do czerwca z powodów prywatnych. Blogiem będę aktualnie zajmować się ja - moderatorka tego bloga. Od razu wam powiem, jak będzie wyglądać moja praca.
- Opowiadania, Questy i inne takowe rzeczy, będą wstawiane w piątek (wyjątkiem będą dni dla mnie wolne, kiedy mogę wejść na spokojnie na komputer);
- Kiedy pisaliście wszelkie pytania do Fragonii, ładnie proszę je napisać do mnie, postaram się odpowiedzieć! (wszelakie możliwości dostania się do mnie, są na blogu pod moją plakietką!);
- Od razu odpowiadając na pytania. Nie, nie przejmuje bloga i nie, nie mam zamiaru go zostawiać. Przejmuje go na czas, póki administratorka nie wróci na nasze szeregi, więc proszę się tym nie zamartwiać! Tyks jest ostatnią osobą, która tego bloga zostawi, uwierzcie mi.

Następnym aspektem o którym mam zamiar was poinformować to... W końcu zabiorę się za dokończenie głównych zakładek! (wszyscy krzyczą Yeeey!) Wiem, że administracja się długo na to zbierała, ale w końcu może nawet przed rozpoczęciem nowego roku szkolnego, zakończymy zakładkę "Dla nowicjuszy", która od dłuższego czasu stoi nie ruszona! Nie obiecuję, że wszystko będzie szło szybko, ale o wszelkich aktualizacjach, będę was informować!

Kolejna sprawa, która będzie tutaj omawiana, jest Event, który jest organizowany, ale tym razem nie przez administrację!

Niejacy Legend Agency wysłało do mnie pytanie, czy my - czyli nasza wspólnota DiKi, jest zainteresowana uczestniczeniem w ich konkursie/zabawie. Nagrody są internetowe jak i rzeczowe, więc jest o co walczyć! Nie zapisywałam naszego bloga do akcji, bo nie byłam pewna, czy wystarczająca ilość osób będzie zainteresowana na uczestnictwo. Więc...!
Tutaj macie notkę od Legend Agency, dla zainteresowanych, jak pracują nad takowymi projektami, oraz krótkie odpowiedzi na różne pytania ---> Kliknij! <---
Piszcie pod tym postem komentarze, czy jesteście zainteresowani!


Aktualnie to tyle. Wszelakie pytania możecie też pisać pod postem, albo do mnie na prywatną pocztę!
Pozdrawiam was!

~ Moderatorka Crass.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wędrowcze, oto masz możliwość pozostawienia po sobie śladu! Proszę o podpisanie się nickiem na howrse/imieniem postaci na Divided Kingdom. Obraźliwe i anonimowe komentarze będą usuwane!

Szablon wykonała Fragonia na rzecz bloga Wataha Karmazynowej Nocy. || Credits