12 lutego 2018

Od Fragonii do Peruna

  Tęskniłam do Antaleska i Somina, jednak pierwszy raz chciałam zrobić coś dla siebie. No i tęskniłam też do Perunka. Wtulałam się w jego czarną sierść. Był taki przyjemnie cieplutki... Pozwalał mi na to. Od czasu do czasu przyjemnie drapał mnie za uszkiem, wywołując u mnie ciche pomruki. Moja zwierzęca natura wyrywała się do głaskania i miziania. Dawno nie przebywałam w tym ciele i być może dlatego... 
  — Bardzo mi ciebie brakowało... — wyszeptałam cichutko, mocniej wtulając się w tors basiora. 
  Ogonek, który pojawił się zaledwie kilka chwil temu, zaczął niespokojnie drgać, kiedy chłopak od czasu do czasu ściskał moją rękę, kiedy to samochód skakał na wybojach. Jechaliśmy jedną z mniej uczęszczanych drug w Imperium. Potem statek miał nas przetransportować na Spatium, gdzie powrócimy z Peruniskiem na Ziemię, z powrotem do jego ciepłego mieszkanka. Wilkobójca pozwolił mi jeszcze kilka dni pozostać tam u niego. A potem... potem się zobaczy. Chciałabym pozostać na dłużej, jednak to i tak cud, że mój Darkness pozwolił mi na kilka dni zamieszkać u Peruna. Persefona miała inne zajęcia i pewnie nie chciałaby się w to mieszać... 
  Odkąd jednak zaczęła oglądać hentaie zrobiła się bardzo... bardzo... zdziwaczała? Skakała wokół mnie i Peruna, jakby naprawdę chciała nas ze sobą zeswatać. Nie byłam za to na nią zła. Uśmiałam się nawet kilka razy. W końcu... faktycznie, nie ukrywając, bardzo chciałam mieć kogoś bliskiego. Z Wisielcem niestety nie wyszło, zostaliśmy jedynie dobrymi przyjaciółki, Marco i Sieć nie chcieli, więc zmuszona byłam pozostać sama... Ale ten jeden raz miało się to zmienić. 
  — Zatrzymamy się w Terganstanie. Jedno z najmniejszych miast w Imperium. Pozostaniemy tam kilka godziny i potem ponownie wyruszymy. Możecie skoczyć gdzieś coś zjeść. 
  — Polecam racuchy. - wyszeptałam, spoglądając na Perunka. — Ją nadziane jagodami, mają polewę z białej czekolady. I nawet nie są takie tuczące, jak na ziemi. Mają też tutaj dobre shake'i o smaku czekoladowym. Jedzenie podobne jak u ciebie. 

Perunku? Chodźmy zjeść na mieście ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wędrowcze, oto masz możliwość pozostawienia po sobie śladu! Proszę o podpisanie się nickiem na howrse/imieniem postaci na Divided Kingdom. Obraźliwe i anonimowe komentarze będą usuwane!

Szablon wykonała Fragonia na rzecz bloga Wataha Karmazynowej Nocy. || Credits