08 stycznia 2018

Od Maggy i Kindreda C.D Reny

Patrzyłam na coś podobnego do kotołaka. Może to gepard albo tez inny zwierz. Wyglądała tak niewinnie i delikatnie. Jakby po raz pierwszy napotkała na taką zwierzynę. Może ja wciąż pod postacią zwierzęcej osobowości owieczki. Obserwacja, jaka prowadziła, przypomniała strach. Wyczuły to wilki, które chciały zaatakować. Powstrzymałam je moim płomieniem. Wycofały się tak łagodnie. Kindred spostrzegł to, ale nie reagował. Odsunął się i zabrał ze sobą pomniejsze wilki.
~ Wezwij mnie, jeśli będę potrzebny. - warknął w moich myślach. Jego warkniecie, jeszcze brzmiało echem. Tak jakby się obawiał. Obawiał się tego, co może nadejść. Kotołaczka chciała zwiać, lecz machnięcie ręka jej to uniemożliwiło.
- Chyba, nie chcesz się poparzyć. - powiedziałam przyjaźnie. Powoli podchodziłam do samicy. Zerknęła za siebie, gdy ujrzała, niebieski ogień podreptała nieco bliżej. Nie chciałam jej wystraszyć, za to przyjrzeć się trochę bliżej. Ruchem dłoni zaprosiłam ja bliżej siebie, choć bardzo powoli i ostrożnie się zbliżała. To tak jakby chciała zwiać.
- Twe imię jak brzmi. Jam jest Maggy można mówić też do mnie owieczko. - przedstawiłam się i usiadłam na hamaku. Długo nad nim ślęczałam. Gdyż nie był on łatwy do zrobienia. Teraz go mam silny i wygodny, już nie muszę leżeć na trawie.
- Rena. - rzekła cicho.
Jest ładna, ale dość cicha. Zapewne się boi. Może kiedyś pokaże się pod postacią człowieka, choć zapewne zwierzem lepiej być.

Chciałam z nią pomówić, lecz napastnicy/łowcy/wrogowie. Wiele jest na nich określeń, chcieli przejść przez mój ogień. Łuk, który po chwili już naciągałam, był lekki. Szkarłatna poświata, która pojawiała się z wypuszczeniem strzał, osiągała swój cel, dokładnie tam gdzie chciałam. Wrogowie padli. Ja mogłam rozkoszować się tym pięknym dniem.
- Rena, co cię tu sprowadza. Opowiedz mi jakąś historie. - powiedziałam, spoglądając na zwierzaka.

Rena?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wędrowcze, oto masz możliwość pozostawienia po sobie śladu! Proszę o podpisanie się nickiem na howrse/imieniem postaci na Divided Kingdom. Obraźliwe i anonimowe komentarze będą usuwane!

Szablon wykonała Fragonia na rzecz bloga Wataha Karmazynowej Nocy. || Credits