28 września 2017

Zawieszenie

Myślałam, że się bez tego nie obejdzie, ale każdy z was ma chyba gorszy okres w życiu i ten okres właśnie ja obecnie u siebie przeżywam. Renowację zacznę na blogu próbnym DiKi i szczerze wątpię, by zajęło mi to mniej niż siedem dni - ba, blog mogę oddać do użytku dopiero w połowie października. Postaram się mimo wszystko nie zamknąć DiKi. Na discorda wchodzić nie będę, za to znajdziecie mnie na howrse, gmailu, skype oraz tutaj i na blogu próbnym Divided Kingdom. (Link)
Jeżeli ma ktokolwiek z was jakąś koncepcję, czy to na szablon, czy to na fabułę, rynek deltowski... napiszcie do mnie proszę, bo każda pomoc się przyda.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wędrowcze, oto masz możliwość pozostawienia po sobie śladu! Proszę o podpisanie się nickiem na howrse/imieniem postaci na Divided Kingdom. Obraźliwe i anonimowe komentarze będą usuwane!

Szablon wykonała Fragonia na rzecz bloga Wataha Karmazynowej Nocy. || Credits