02 sierpnia 2017

Od Marco do Fragoni

- To tylko sen. - powiedziała piszczącym głosikiem.
- Od zwykłych snów nikt się nie budzi z łzami w oczach.
Dziewczynka spojrzała na mnie swoimi szklanymi oczami, a ja ją pogłaskałem po głowie. Jak chcesz, mogę cię popilnować, kiedy będziesz spać. Kocica wtuliła się we mnie co mnie zaskoczyło i dość szybko zasnęła. Położyłem ją na łóżku i sam się obok niej położyłem. Następnego dnia obudziłem się jako pierwszy i poszedłem ubrać bluzkę oraz posprzątać w salonie, gdzie spałem pierwsze kilka godzin. Po jakiś dziesięciu minutach z góry zeszła Fragonia. Wyglądała na wyspaną.
- Jak się spało? - spytałem z uśmiechem na twarzy, a ona na mój widok mocno się zarumieniła.
(Fraguś)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wędrowcze, oto masz możliwość pozostawienia po sobie śladu! Proszę o podpisanie się nickiem na howrse/imieniem postaci na Divided Kingdom. Obraźliwe i anonimowe komentarze będą usuwane!

Szablon wykonała Fragonia na rzecz bloga Wataha Karmazynowej Nocy. || Credits