14 sierpnia 2017

Błąd na JotForm

Przychodzę do was, by powiedzieć, że JotForm najwidoczniej ma dzisiaj protest. Otóż jeden z członków poskarżył mi się, że nie może wysłać formularza postaci. Chciałam sprawdzić ustawienia, a strona wykręciła mi niezły numer - nie dość, że nie mogłam się najpierw zalogować, to po zmianie hasła strona w ogóle przestała ze mną współpracować i jak klikam "zaloguj" to nawet nie chce mi strony załadować.
Chwilowo więc formularze opowiadań, postaci trzecioplanowych, wilków i młodziaków zostają zablokowane, dopóki nie ogarnę tego burdelu, albo założę nowego konta (chyba tak będę musiała zrobić).
Dodatkowa informacja:
Strony z waszymi artami oraz misje zostają przeniesione na stronę Rynku.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wędrowcze, oto masz możliwość pozostawienia po sobie śladu! Proszę o podpisanie się nickiem na howrse/imieniem postaci na Divided Kingdom. Obraźliwe i anonimowe komentarze będą usuwane!

Szablon wykonała Fragonia na rzecz bloga Wataha Karmazynowej Nocy. || Credits