17 lipca 2017

Wieczorek zapoznawczy.

Kawa czy Herbata?
Krew czy Winko?
Na słodko? Na kwaśno? Na gorzko? Na ostro?
Och! No dobra, nie będę przedłużać. 

  Postanowiłam zrobić wam wieczorek zapoznawczy. Nie jest to wcale nic związanego z chatem RPG, po prostu wspólny wypadzik wieczorny na shoutboxa i swobodne rozmowy.
Nie obrażamy nikogo i nikogo nie ignorujemy. Dozwolone są każde tematy ( ͡° ͜ʖ ͡°), w granicach rozsądku oczywiście. Nie chcę żadnych gównoburz. No i rozmowy będą się też tyczyły między innymi aktualizacji na blogu, ale nie tylko. Swobodne rozmowy, takie.. jak na pikniku? 

Kiedy?
Składajcie mi propozycje terminów pod tym postem. Mam nadzieję, że jeszcze w tym tygodniu dam radę się wyrobić. Na razie nie mam planowanych żadnych wypadów. Do Krynicy Morskiej się nie dostanę, a znając moich rodziców, do Siniawy nie pojadę. Jedynie z godzinami jest u mnie problem. Ale wiecie, wieczorki nie muszą się równać wieczorowi! D: 
Co o tym myślicie? Podawajcie mi jakieś terminy, a ja zdecyduję, kiedy się wyrobimy! :)
Życzę miłych wakacji. Ahoj przygodo!
Dlaczego to robię?
Bo mogę.
#Tyks#

1 komentarz:

Wędrowcze, oto masz możliwość pozostawienia po sobie śladu! Proszę o podpisanie się nickiem na howrse/imieniem postaci na Divided Kingdom. Obraźliwe i anonimowe komentarze będą usuwane!

Szablon wykonała Fragonia na rzecz bloga Wataha Karmazynowej Nocy. || Credits