18 lipca 2017

Od Pandory C.D Darkness

Rozmawiałam z moją mamą, gdy nagle poczułam dość mocny ból skupiony w mojej głowie. Gdy ból zniknął, ujrzałam zaskoczenie w oczach czarnowłosego, który szybkim krokiem opuścił pomieszczenie, a Frago poszła za nim. Usiadłam na kanapie i oglądałam wykończony film na telewizorze, po jakimś czasie, wróciła do mnie tylko Frago.
-Więc jesteś moją córką.
-Tak.
-Opowiesz mi swoją historię?
-Czemu nie? W wieku 3 lat przestałaś mnie odwiedzać i ktoś powiedział mi, że nie żyjesz, potem (...) i tak trafiłam tutaj.
Kocica głasnęła mnie po główce, po czym wstała i poszła do kuchni, do salonu wszedł Darkness podszedł do mnie.
-Więc, Pandoro pozwolisz, mi sprawdzić jedną rzecz?
Zeszłam z kanapy.
-Jasne.
Mój czarnowłosy ojciec podszedł do mnie, po czym odsuną moje włosy i spojrzał na mój kark, gdzie widniało znamię „D” wpisanego w koło z wężem. Poczułam dotyk mojego ojca na karku, gdy nagle usłyszałam małe syknięcie. Szybko się odwróciłam.
-Coś się stało?
- Na jego dłoni ujrzałam ślad po ugryzieniu.
(Darkness?)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wędrowcze, oto masz możliwość pozostawienia po sobie śladu! Proszę o podpisanie się nickiem na howrse/imieniem postaci na Divided Kingdom. Obraźliwe i anonimowe komentarze będą usuwane!

Szablon wykonała Fragonia na rzecz bloga Wataha Karmazynowej Nocy. || Credits