30 lipca 2017

Od Marco C.D Fragoni

Bez większego zastanawiania się ,przytuliłem dziewczynę. Wyczułem, że się rozluźniła.
- Spokojnie, wszystko będzie dobrze, a na razie postaraj się zjeść przynajmniej dwie kanapki.
Powiedziałem troskliwym głosem, a dziewczyna wzięła swoją wcześniejszą kanapkę, widząc to, uśmiechnąłem się, w stronę dziewczyny.
- Mogę skorzystać z toalety?
Dziewczyna skinęła głową. Po załatwieniu potrzeby wróciłem na dół. Zauważyłem, że Fragonia zjadła wszystkie przygotowane przeze mnie kanapki.
- Widzę, że smakowały. I jak, lepiej?
- Tak.
Dziewczyna spojrzała za okno. Było już ciemno.
- Może zostaniesz na noc. - Powiedziała nieśmiało.
- Nie chce się narzucać.
Zauważyłem wkradający się smutek na jej twarzy.
- No dobrze, nie odmawia się przecież propozycji od kobiety. Mogę spać na kanapie. - uśmiechnąłem się do niej.


(Fraguś ^^ )

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wędrowcze, oto masz możliwość pozostawienia po sobie śladu! Proszę o podpisanie się nickiem na howrse/imieniem postaci na Divided Kingdom. Obraźliwe i anonimowe komentarze będą usuwane!

Szablon wykonała Fragonia na rzecz bloga Wataha Karmazynowej Nocy. || Credits