05 czerwca 2017

Od Sarah cd Lisa 16+

- Serio?? Kompletnie urwał mi się film, zazwyczaj moje imprezy kończyły się ostrym seksem. -
Gdy to powiedziała lekko nabrałam kolorów na policzkach. Od razu wyszła z pokoju i zajęła się sobą, lecz ja tkwiłam wciąż w bezruchu. Przypomniał mi się wczorajszy dzień.

***
16+
Po zapisaniu się na konkurs objęła mnie w pasie i przyciągnęła do siebie zamykając w mocnym uścisku. Poszłyśmy po tym opić to co zrobiłyśmy. Z powodów poczucia odpowiedzialności nad dziewczyną, napiłam się tylko wody, lecz z nią nie było dobrze. Gdy już do końca pijana, co było widać przez to że zarywała do wszystkiego co się rusza, wzięłam ją, podtrzymałam i zabrałam do siebie. Położyłam na łóżku i poszłam coś zjeść. Gy wróciłam do sypialni, osłupiałam. Na moim materacu nie leżała Lisa a Kiris. Smród alkoholu jednak zdradzał dziewczynę. Podeszłam do niej powoli i pogłaskałam za uchem. Przechyliła głowę do tyłu bym pogłaskała ją pod brodą, lecz tego nie zrobiłam. Spojrzała na mnie tym swoim wzrokiem, a ja dopiero po jakimś czasie zrozumiałam o co jej chodziło. Zmieniła się z powrotem w swoją formę i położyła dłoń na moich rozczochranych, brązowych włosach. Wplotła się w nie palcami i przyciągnęła moją twarz do swojej. Przez pewien czas opierałam się jej zachciankom, lecz w końcu i tak uległam. Szybko i sprawnie pozbyła się mojej piżamy a potem swojego i tak skąpego ubrania. Zaczęła składać namiętne pocałunki na moim ciele i ustach. Nie mogłam się jej wtedy oprzeć toteż również dołączyłam do jej „zabawy”. Przez alkohol, który nadal dawał się we znaki, dziewczyna była brutalna i ostra. W końcu nawet znalazła w szafce kajdanki i przykuła mnie do jednego z rogów łóżka, po czym zostawiła mnie na jakiś czas. Rozgrzana położyłam się wygodniej na materacu, a gdy przyszła z linami lekko się przeraziłam. Gdy już mnie przywiązała kazała dobrze jej robić językiem. Potem zrobiła to samo mnie, a gdy już nie wytrzymała napięcia zamieniła się w Darknessa, do tej pory nie wiem czemu, i weszła we mnie głęboko. Gdy w końcu obie doszłyśmy, zmieniła się z powrotem i poszła spać. Nadaj byłam przywiązana, więc starając się wydostać ciągnęłam z całych sił, by chociaż poluzować liny, lecz gdy nic nie poskutkowało zmieniłam się w wilka i po tym jakoś cudem udało mi się wydostać. Jak już byłam wolna ubrałam się i dziewczynę okrywając ją kocem i poszłam spać obok niej.


***

Po skończeniu mojej retrospekcji do pokoju wbiła Lisa a ja się otrząsnęłam.
- Możesz mi powiedzieć co się jeszcze wczoraj stało??
Natychmiastowo zrobiłam się czerwona jak burak.
- Nie, wydaje mi się, że to wszystko.
Zwróciłam wzrok w ziemię, by opadające na twarz włosy mogły ją zakryć.
Lisa ?? :D
--------------------------------------------
Zbyt czerwono bym przepuściła T_T
Po korekcie                               Przed korektom
dziewczyną,_napiłam                dziewczynąnapiłam Mam nadzieję, że to literówka
seksem                                        sexem proszę, używaj polskiego w opowiadaniach
wzięłam                                      wziełam ...
łóżku                                           łużku      błędna ortografia, polecam pisać w open office
alkoholu                                      alkocholu dwukrotnie ten sam błąd
głowę do                                     głowędo Mam nadzieję, że to literówka
o co                                             oco  Mam nadzieję, że to literówka
 twarz                                          twwarz   Mam nadzieję, że to literówka
pocałunki                                    pocaunki Mam nadzieję, że to literówka
szafce                                          szawce Ty tak wymawiasz? Zrozumiałabym gdyby sprawa wyglądała                                                                                                                                           odwrotnie...
Darknessa                                   Darknesa ale tu już poprawnego angielskiego (imię z angielskiego) nie                                                                                                                                                               zastosowałaś...                                                                                                                                               
liny                                              jiny     Mam nadzieję, że to literówka
pokoju                                        dokoju Gdyby nie kontekst zdania miałabym problem czy napisałaś "dok"   "spokój"                                                                                                                                                         czy "pokój
do                                               po Kontekst zdania wskazuje, że chodziło ci "do".
wciąż                                                  wciąć Kontekst zdania wskazuje, że chodziło ci "wciąż"

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wędrowcze, oto masz możliwość pozostawienia po sobie śladu! Proszę o podpisanie się nickiem na howrse/imieniem postaci na Divided Kingdom. Obraźliwe i anonimowe komentarze będą usuwane!

Szablon wykonała Fragonia na rzecz bloga Wataha Karmazynowej Nocy. || Credits