12 czerwca 2017

Od Kasai C.D Tytanii

Wyszłam z Tytanią na miasto, by z nią porozmawiać. Przemierzałam z przyjaciółką ulice naszego miasta. -Więc o czym chciałaś porozmawiać?
-Widzisz, jest sprawa..... Chciałam cię spytać, czy pomożesz mi odnaleźć swojego ojca? 
 Po tych słowach nastała chwila ciszy, by po chwili usłyszeć zaskoczony głos dziewczyny. 
-... że Darkness dał się schwy....? - dziewczyna zatkała mi usta bym nie zwracała na nas większej uwagi. 
- Cii.... To tajnie. - Dziewczyna skinęła głową i puściła mnie. - Musimy go odbić, za trzy dni wieczorem. Miejsce spotkań jest na granicy dwóch państw. Pomożesz mi.

<Tytanio?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wędrowcze, oto masz możliwość pozostawienia po sobie śladu! Proszę o podpisanie się nickiem na howrse/imieniem postaci na Divided Kingdom. Obraźliwe i anonimowe komentarze będą usuwane!

Szablon wykonała Fragonia na rzecz bloga Wataha Karmazynowej Nocy. || Credits