26 maja 2017

Nowy Admin

Witajcie pyrpecie! :D
Jako iż jestem nowym adminem, wypadałoby żebym się przedstawił. Jestem Talon, dla niektóry znany jako Pacyfista. Jako iż następują zmiany na blogu, przyszedłem tutaj by pomóc mojej kochanej Tyks. Jestem w branży siedem lat, mam doświadczenie i mogę trochę pomóc, co zauważyła już Tyksu, gdy zacząłem na czacie wypisywać jej widoczne błędy, przykładowo w fabule. No ale tak, jestem tutaj na kilka tygodni, albo miesięcy, zależy ile zajmie głównej admince znalezienie jakiegoś
odpowiedzialnego admina by przejął moje miejsce, gdyż jestem tylko zastępstwem. Mimo tego, że nie jestem tutaj na stałe, to nie mam zamiaru się "opierdzielać" co warto wspomnieć już na początku. Jestem adminem aktywnym i wymagającym. Można mnie zastać zawsze po szesnastej. Ogólnie jestem bardzo aktywny.. i na czacie i w opowiadaniach. Jednak kiedy nie mam czasu informuję wszystkich członków. Czego też oczekuję od was. W przeciwieństwie do Tyks nie boję się kogoś wywalić na "zbity ryj" ~ ulubione powiedzonko. Jeśli widzę, że Ci zwyczajnie nie zależy no to co, pożegnamy się. Ja aktualnie pracuję, robię remont i przeprowadzam się, a dodatkowo mam dzieci, a mimo wszystko zawsze znajdę czas by napisać chociaż jedno opowiadanie raz na tydzień-maksymalnie dwa. No niestety mi kitu nie da się wsadzić. Jak będę zwracać wam uwagę na temat aktywności, a wy macie np: egzaminy, to chcę dostać dokładną datę, kiedy uzyskam opowiadanie na bloga. Skoro jestem prawą ręką adminki nie mam zamiaru tego spieprzyć. No trochę zastraszyłem, a teraz czas na kilka pozytywnych aspektów mojego charakteru! Jestem spokojnym, wyrozumiałym i zabawnym człowiekiem. Nie ma się czego bać, że zacznę się spinać, gdyż mam swoje lata i wyprowadzenie mnie z równowagi, jest zwyczajnie niemożliwe, co bardziej jest spowodowane moją osobowością niż wiekiem. Można bez problemów pisać do mnie w żartobliwy sposób, a nawet mnie wyzywać, mam ogromny dystans do swojej osoby.
 Moja postać powinna się pojawić w niedługim czasie, ale plany zawsze mogą się zmienić, dlatego nigdy nic nie obiecuję. Raczej zajmę się odciążeniem adminki z obowiązków, jak w tym natłoku znajdę czas, to postać się pojawi. Początkowo mogę być trochę zagubiony, gdyż no nagle podjęta została decyzja, że stanę się adminem tego bloga, więc musicie mnie kierować i mi wybaczyć. ;p Mam nadzieję, że razem damy radę i wytrzymacie z taką zidiociałą postacią jak ja.

Całuję, no i party hard ~ Człowiek który kocha wszystkich <3
Znalezione obrazy dla zapytania gif party hard

4 komentarze:

Wędrowcze, oto masz możliwość pozostawienia po sobie śladu! Proszę o podpisanie się nickiem na howrse/imieniem postaci na Divided Kingdom. Obraźliwe i anonimowe komentarze będą usuwane!

Szablon wykonała Fragonia na rzecz bloga Wataha Karmazynowej Nocy. || Credits