11 maja 2017

Ja mu zaraz przyrżnę (Od Evangeline cd. Zdrajca)

Spojrzałam na Zdrajcę niezwykle zirytowana. Odgłos tupania wwiercał się w moją czaszkę jak wiertarka. Miałam ochotę przybić mu piątkę. W twarz. Krzesłem. Co on tak tupie?! Polkę będzie tańczyć?! Wyobraziłam sobie tą sytuację i od razu parsknęłam śmiechem, zwracając na siebie uwagę wszystkich w tym pomieszczeniu. Zdrajca wyglądał na nieco mną zaniepokojonego. Wciąż starałam się uspokoić, ale czarnowłosy niezbyt mi w tym pomagał. Podbiegł do mnie tanecznym krokiem i przyłożył mi rękę do czoła.
-Evuś! - zaczął ze zmartwioną miną - Ty masz gorączkę! Jesteś chora - znowu zachichotałam, ale po chwili wzięłam się w garść.
-Nie bardziej niż ty - mruknęłam, po czym spojrzałam na Vee - Naprawdę mnie nie pamiętacie? U Andromedy to nawet zrozumiałe, ale ty?
-Nie pamiętam twojego imienia - kobieta zmrużyła oczy, patrząc na mnie badawczym wzrokiem - Twoje nazwisko coś mi mówi, ale... - zawiesiła głos, a ja westchnęłam ciężko. No naprawdę?!
-Miałam kiedyś na imię Ashley... Bawiłyśmy się razem! Przychodziłyście do nas. Przyjaźniłyśmy się... - zmarkotniałam nieco, ale po chwili Vee chyba zaświeciła się lampka, bo wykrzyknęła:
-Już pamiętam! Och stara, dobra Ash!
-Tylko nie stara - burknęłam - Mam się świetnie - Jednak kobieta nie zwracała na mnie uwagi i nie przerywała:
-I założyłyśmy nawet klub! EF! Ekscentryczne Feministki - moja twarz stała się nieco czerwona. Kobieta dalej mówiła, a Zdrajca nachylił się w moją stronę:
-Spokojnie Evuś. I tak wszyscy wiedzą, że jesteś śliczniutka - wait... WHAT?! Potrząsnęłam Zdrajcą.
-Czy ty się naćpałeś? - zapytałam go z pełną powagą i przerażeniem w oczach. Zdrajca zachichotał jak mała dziewczynka.
-...
(Zdrajca? Ty też jesteś śliczniutki xD)

1 komentarz:

Wędrowcze, oto masz możliwość pozostawienia po sobie śladu! Proszę o podpisanie się nickiem na howrse/imieniem postaci na Divided Kingdom. Obraźliwe i anonimowe komentarze będą usuwane!

Szablon wykonała Fragonia na rzecz bloga Wataha Karmazynowej Nocy. || Credits