10 czerwca 2017

Czystka - do 10 czerwca.

Osoby zapisane:
  • Talon (admin)
  • Fragonia (i jej inne postacie - admin)
  • Tayron/Kido/Aaron/Mercury
  • Kasai
  • Moon
  • Shadow/KTS
  • Youkami
  • Verdandi
  • Venus
  • Feliks
  • Kiris
  • Araya/Haylee/Rena/Apollo/Artemida 
  • Sarah
  • Tara
  • Berbali
  • Alex 
  • Lisa 
  • Raz
  • Taiga
Jeżeli wciąż chcesz należeć do tego bloga, wpisz pod postem imię twojej postaci, lub poproś administratorkę o zapisanie na listę na wiadomości prywatnej. 

15 komentarzy:

  1. Rena i jej potomstwo, Haylee i Araya. Co do Atosa to jak skończę wszystkie opki oddam go do adopcji.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie ma mowy, żeby opuścić takiego bloga xd
    Alex >:3

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeszcze Dreamer, jak będzie wstawiony. Proszę, nie kasujcie mi go znów. XD

    OdpowiedzUsuń
  6. Umm.. Moja kochana siostrzyczka nie może się zapisać więc ja ją zapiszę... Lisę zostawta

    OdpowiedzUsuń
  7. Raz zostaje. I przy okazji chciałem przeprosić za ostatnio gdy jak zwykle pojawiłem się i znikłem ale zawisła nade mną groźba wystawienia ocen i musiałem całkowicie oddać się nauce. Od 10 biorę się do roboty i piszę

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Wędrowcze, oto masz możliwość pozostawienia po sobie śladu! Proszę o podpisanie się nickiem na howrse/imieniem postaci na Divided Kingdom. Obraźliwe i anonimowe komentarze będą usuwane!

Szablon wykonała Fragonia na rzecz bloga Wataha Karmazynowej Nocy. || Credits