11 kwietnia 2017

Od Kirisa cd Sarah



Stałem na brzegu rzeki jak wryty. Mój wzrok był cały czas skupiony na wilczycy, która właśnie się myła. Nie czułem dyskomfortu przez to, że oglądam myjącą się dziewczynę, lecz czułem szczęście, że wilczyca obudziła się i była w stanie samodzielnie wstać. Po chwili oglądania jej moje oczy zaczęły biec w kierunku ran. Na całe szczęście nie były już otwarte, ale stwierdziłem, że trzeba wymienić opatrunki, gdyż dość już przesiąkły krwią.

Nagle dziewczyna gwałtownie odwróciła się w moją stronę i zrobiła się cała czerwona. Zdałem sobie sprawę, iż w tym momencie wyszedłem na podglądacza, co nie cieszyło mnie. Po tym sam gwałtownie obróciłem się i czułem, że robie się czerwony. Chcąc, niechcąc stało się.

- J-Jak się czujesz? - Zadałem pytanie, licząc na to, iż jakoś wybrnę z tej sytuacji, zmieniając temat.

- D-Dobrze. - Nie byłem w stanie odwrócić się i spojrzeć n nią po tym, co się wydarzyło, ale w głosie słychać było szczęście.

- K-Kiris.. Wymienisz mi opatrunek? - I gdy usłyszałem te słowa, odwróciłem się i a ona patrzyła już na mnie. Powoli zacząłem schodzić w dół górki aż do momentu wejścia do wody. Woda zdawała się dość chłodna, lecz nie była głęboka. Gdy stałem już blisko Sary, schyliłem głowę, by następnie oderwać wcześniejsze liście. Starałem się zrobić to powoli i delikatnie, tylko martwiłem się ciągłymi jękami Sary spowodowane bólem. Bolał mnie fakt, że sprawia jej to cierpienie, ale musiałem to zrobić.

- Gotowe - I penetrowałem wzrokiem stan ciała dziewczyny. Rany wyglądały na niemal niewidoczne.

- Dziękuje ci Kiris - I po tym zdaniu zaczęła się rozglądać w koło. Byliśmy aktualnie sami w samym środku powolnej rzeki i ani żywej duszy przy najbliższym terenie. Tym razem nasze oczy były skupione na nas.



- Saro.. Ja cię przepraszam... przepraszam, że zostawiłem cię tam samą. - I po tych słowach opuściłem głowę w dół.

Sarah?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wędrowcze, oto masz możliwość pozostawienia po sobie śladu! Proszę o podpisanie się nickiem na howrse/imieniem postaci na Divided Kingdom. Obraźliwe i anonimowe komentarze będą usuwane!

Szablon wykonała Fragonia na rzecz bloga Wataha Karmazynowej Nocy. || Credits