15 kwietnia 2017

Od Evangeline C.D Shadow

Śniło mi się coś bardzo dziwnego. Dlatego też byłam bardzo szczęśliwa, kiedy Shadow obudził mnie na moją wartę. Właściwie Shadow, był chyba trochę mniej zadowolony, bo prawie rozkwasiłam mu nos, moją pięścią. No cóż zrobić. Taki mam już odruch. Po chwili słyszałam już tylko miarowy oddech mężczyzny.  Jednak nie na długo. Zobaczyłam w krzakach krwistoczerwone oczy. Patrzyły prosto na mnie. Usłyszałam również przerażający śmiech., Złapałam za miecz i rzuciłam się w tamtą stronę. Oczy zniknęły, ale nie! Ja się nie poddam! Po chwili dogoniłam ich właściciela. Złapałam go i przyłożyłam mu miecz do szyi.
-Jeden ruch i poderżnę ci gardło kochaniutki. Ale nie martw się. Nikt nie znajdzie twoich zwłok; spalę je - zaprowadziłam go z powrotem do naszego małego obozu.
-Shadow - powiedziałam głośno, szturchając go nogą. Po chwili obudził się, a na widok mojego więźnia zerwał się z ziemi.
-Schwytałam go, kiedy nas obserwował. Znasz go?
-...
(Shadi? Przepraszam, że dodałam tu jeszcze KTS bez twojego pozwolenia, ale na serio nie miałam pomysłu ;-; Wybacz mi xD)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wędrowcze, oto masz możliwość pozostawienia po sobie śladu! Proszę o podpisanie się nickiem na howrse/imieniem postaci na Divided Kingdom. Obraźliwe i anonimowe komentarze będą usuwane!

Szablon wykonała Fragonia na rzecz bloga Wataha Karmazynowej Nocy. || Credits