10 kwietnia 2017

Niniejszym oświadczam..

... iż zaczął się Prima Aprilis, a ja jeszcze nikomu nic nie zrobiłam. Chciałam po kryjomu zamienić szablon Argo, ale za bardzo się jej boję. Nienawidzę tego święta, ughr.. ._.
 ALE! Ogłaszam wam konkurs memowy! :D Wiem, trochę słabo jak na PA, ale ma być durnie, c'nie? Tematyka prosta: znajdź fajne zdjęcie, dopisz do niego tekst i wyślij mi. Warunek: mem musi dotyczyć członków watahy. Tz. może to być postać, ale może to być coś o jej właścicielu (znając życie ja będę tematem tych memów). 
 Nie może być to mem chamski, a zabawny. Bez obrażania siebie nawzajem. Prosiłabym również o ograniczenie wulgaryzmów, lub przynajmniej ich "gwiazdkowanie". Można dać maksymalnie jeden mem na jedną postać.
 Zadanie nie jest wymagające, więc za mem można dostać 100 punktów. Na wasze prace czekam do 10 kwietnia. Ogłaszam również, iż zaczęłam nabór do milionerów! Zgłaszajcie się do mnie na skype po szczegóły!

Wasze Prace:
Evangeline

Est

Zdrajca

Fox
Mephisto
 Tyks i Spółka

Rena i Spółka B)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wędrowcze, oto masz możliwość pozostawienia po sobie śladu! Proszę o podpisanie się nickiem na howrse/imieniem postaci na Divided Kingdom. Obraźliwe i anonimowe komentarze będą usuwane!

Szablon wykonała Fragonia na rzecz bloga Wataha Karmazynowej Nocy. || Credits