29 marca 2017

Od Kirisa cd. Sarah "Ucieczka

Przed moimi oczami widziałem uciekającą Sarę. Wilczyca biegła z zawrotną prędkością, a jedyny dźwięk, jaki rozchodził się wkoło to kroki stawiane przez stwora podążającego tuż za nami. Nie znaliśmy okolicę, więc gnaliśmy przed siebie, by dać radę dobiec do lasu. Tam mieliśmy nadzieje, że uda nam się uciec przed potworem i gdzieś się ukryć. Szybko wskoczyliśmy za stary spróchniały pniak. Odczekaliśmy w tym miejscu dłuższą chwilę, gdyż na moment po wskoczeniu w las wszystkie dźwięki ucichły. Stwierdziłem, że trzeba coś uczynić, więc wychyliłem głowę zza przewalonego pniaka i rozejrzałem się w koło.
- Nic tam nie ma. - skierowałem wypowiedź do Sary. Niepokoiła mnie myśl czym mogło być owe stworzenie, a świadomość, że jeszcze nie zabiłem tego trofeum, była strasznie kłopotliwa. Stare nawyki kazały mi wrócić tam z powrotem, ale świadomość, że obok mnie jest Sara, powodowała we mnie dysonans. Spojrzałem na wilczyce i z niepokojem w głosie mówię do niej.

- Muszę tam wrócić.
Sarah? 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wędrowcze, oto masz możliwość pozostawienia po sobie śladu! Proszę o podpisanie się nickiem na howrse/imieniem postaci na Divided Kingdom. Obraźliwe i anonimowe komentarze będą usuwane!

Szablon wykonała Fragonia na rzecz bloga Wataha Karmazynowej Nocy. || Credits