30 marca 2017

Od Kirisa cd Haylee, Araya "( ͡° ʖ̯ ͡°)"

Patrzyłem na dziewczynę zmieszanym wzrokiem. Nie wyglądała dobrze i cała się trzęsła. Mówiła do siebie i wypowiadała moje imię. Nie byłem pewien czy chce wiedzieć co się aktualnie dzieje w umyśle wilczycy. Starałem się zachować zimną krew, ale nie dało się w momentach krzyku Haylee. Spojrzałem na Arayę która wyglądała tym razem dość spokojnie, a przede wszystkim zwyczajnie.
- Czy to aby na pewno zdrowe? Ona nie wygląda najlepiej. - spytałem, gdyż nie mogłem stwierdzić, co tu się dzieje. Zacząłem chodzić po pokoju a jedyne dźwięki, jakie się po nim rozchodziły to jęczenie Alphy.
- Tak to normalne. Masz szczęście, że gdy przynosiłam wam picie, zamieniłam kubki i dodałam środki nasenne. Nawet nie wiesz, co by cię spotkało. - powiedziała Araya jakby takie wydarzenie było dla niej formalnością. Cały czas patrzyłem na wszystko krzywo czy to jest bezpieczne, a co ważniejsze normalne.
- Ale skąd wzięła takie rzeczy?! - Zdawałem sobie sprawę, że jako jedna z Alph, Haylee miała dostęp do takich rzeczy, ale żeby trzymać to we własnym domu? Chyba jeszcze nie do końca rozumiałem, jak działa świat zewnętrzny, ale trzeba się pogodzić z takimi incydentami.
- Haylee ma całą komodę takich rzeczy, tylko że to było w małej szkatułce z medykamentami. - I mała dziewczynka tym razem pod postacią już wilka spoglądała na mnie, jakby czegoś ode mnie oczekiwała.
- W takim razie co jest w reszcie szaf? Co może zajmować tyle miejsca? - Po tych słowach różowo włosa zaczęła uciekać wzrokiem i powoli można było zauważyć na jej twarzy zaczerwienienie.
- N-Nie chcesz wiedzieć. - i nagle na jej twarzy widniał wielki pomidor.
- Może masz ochotę na coś? -i dziewczyna szybko próbowała zmienić temat. Zdałem sobie sprawę, co tam może być i zaakceptowałem brak odpowiedzi.
- A więc póki Haylee śpi, może opowiesz mi coś o sobie? - znudzony zadałem pytanie, a na twarzy Arayi pojawił się ogromny uśmiech.
- Z chęcią!
Hay? Araya? 

1 komentarz:

Wędrowcze, oto masz możliwość pozostawienia po sobie śladu! Proszę o podpisanie się nickiem na howrse/imieniem postaci na Divided Kingdom. Obraźliwe i anonimowe komentarze będą usuwane!

Szablon wykonała Fragonia na rzecz bloga Wataha Karmazynowej Nocy. || Credits