30 marca 2017

Od Evil'a ''Wierze oblężniczę cz 1''

List, od Herghelussa. *Basiora z pewnej watahy* 28 marzec rok 2017 wioska Trefiffgo
Evil'u, nazywam się Hergheluss. Jestem przyjacielem, twojego ojca Kimura.
Nie dawno, alfa watahy w której jesteś powiedziała mi że mam ci prze kazać zadanie. Piszę to w liście, po pewnie kiedy bym do ciebie poszedł wilki, no wiesz co by mi zrobiły.
PS: W zadaniu, musisz zniszczyć dwie wieże oblężniczę........
Hergheluss Ephetyxuqi
- Coś, pewnie się stało. Nie dokończył.
Evil zwinął, list i schował do kieszeni.
Potknął się, o drugi list.
Zamieniłem, się w wilka.
- Pewnie, zakończenie.
W liście, było napisane.
Od Herghelussa, dopisek.
Przepraszam, że nie dokończyłem listu.
Pewne  wilki chcą od ciebie pomocy, po przeszkadzają im dwie wieże oblężniczę.
Ty  musisz podjąć decyzję, czy im pomoc czy nie, albo chcesz żeby ci czymś zapłacili?
Hergheluss.
Usiadłem.
Wtedy, usłyszałem pukanie do drzwi.
Otworzyłem je, i zobaczyłem trzy wilki i jeden człowiek.
Zamienił się, w wilka.
- Możemy? wejść?
- Taaaaaaaaaak!
Weszli, i usiedli na krzesłach. Pierwsze zamienili, się w ludzi.
- To, wy? te pewne wilki?
Popatrzyli się, na mnie.
- Znaczy, ludzie.
- Tak.
Powiedzieli, wszyscy.
Jeden, chciał coś powiedzieć ale drugi go popchnął.
- Mam, wam pomóc tak?
Pokiwali, głowami.
- Przeszkadzają nam, wierze oblężniczę zbudowane przez demonicę która w dziwnych okolicznościach została przez siebie samą uduszona.
- Pomogę, wam.
- Dziękujemy! no to dobry wieczór!
Chcieli, wyjść ale zastawiłem im drogę.
- Tylko, jeśli mi dacie książkę Blood Ewherust.
- Tę? książkę?!
Krzyknęli.
Kiwnąłem, głową.
- Chce, się wszystkiego dowiedzieć o Bloodzie.
- Tymmmm, synem......
Nie, dokończyli po zrobiłem groźną minę.
Poszli.
Popatrzyłem się, na mój nowy dom.
- Tylko, jeszcze trzeba ściągnąć mapę że strychu.
Poszedłem na strych, otworzyłem kufer i wyciągnąłem z niego magiczną mapę.
Otworzyłem, nią i poleciały iskry.
- Wierze, są na wschodzie.
Co chwilę, przesuwały.
- To znaczy, że 5 dni i 2 miesiące będę tam szedł tak daleko!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wędrowcze, oto masz możliwość pozostawienia po sobie śladu! Proszę o podpisanie się nickiem na howrse/imieniem postaci na Divided Kingdom. Obraźliwe i anonimowe komentarze będą usuwane!

Szablon wykonała Fragonia na rzecz bloga Wataha Karmazynowej Nocy. || Credits