18 lutego 2017

Wyzwanie! (Od Apollo)

Gdy się obudziłem, mama i ciocia Tytania rozmawiały z tamtym dziwnym potworem. Przyjąłem groźną pozycję i zjeżyłem sierść. Nie spuszczałem z tego oka. W końcu ja, Apollo, przyszły werran Sekty Cieni nie mogę okazywać strachu przed wrogiem! Poza tym ten dziwny wilk pochodzi z daleka. Może tam gdzieś jest więcej takich stworzeń! Skorzystałem z nieuwagi dorosłych i zakradłem się do niego od tyłu. Ogon jego był dziwny... tak jak cały on. Wyglądał jakby był zrobiony z jakiejś mazi. Podszedłem troszkę bliżej. Ruchy jego ogona były takie hipnotyzujące. Sam się prosił bym go ugryzł.
- Chciałam tylko zauważyć, że twojemu synowi ostatecznie nic się nie stało, zgodnie z umową, i teraz beztrosko próbuje zajść mnie od tyłu, pewnie z jakimś niecnym zamiarem, przez co tym razem na prawdę może sobie zrobić krzywdę. - przemówił wilk. Cofnąłem się spłoszony do tyłu. Mama rzuciła na mnie karcącym wzrokiem. Pierwszy raz widziałem ją tak zdenerwowaną. Czy ten obcy jest aż tak niebezpieczny? A może zrobił coś złego? Wróciłem do mamy starając się unikać tamtego spojrzenia.
- Zgoda. Sekta Cieni w razie potrzeby wesprze Republikę. W zamian oczekujemy to samo. - powiedziała ciocia spokojnie.
- Tytanio! - usłyszałem za mną krzyk mamy. Odwróciłem się i spojrzałem na obie. Ciocia spojrzała na mamę z ukosa. Mama zacisnęła mocniej zęby. Spojrzała raz jeszcze nienawistnie na obcego po czym wbiła pazury w ziemię i zwiesiła głowę. Nie rozumiem. On jest aż taki silny?  Raczej gdybym zapytał ciocię nie otrzymałbym żadnej odpowiedzi a jeśli mamę to tylko jakieś strzępki informacji. Postanowiłem więc zapytać się samego „gościa”.
- Nie potrzebujemy twojej pomocy! Jestem pewny, że ciocia bez trudu by cię pokonała! Na twoją propozycję przystała tylko dlatego, że żal jej ciebie. Ba! Ja też bym nie miał z tobą problemu! Jeśli mi nie wierzysz możemy się zmierzyć. Nie martw się! Nie skrzywdzę cię. Jestem wojownikiem z zasadami. Nie znęcam się nad słabszymi.
<Zdrajca? Słabo to widzę.. Bidny Apollo ;-;  >

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wędrowcze, oto masz możliwość pozostawienia po sobie śladu! Proszę o podpisanie się nickiem na howrse/imieniem postaci na Divided Kingdom. Obraźliwe i anonimowe komentarze będą usuwane!

Szablon wykonała Fragonia na rzecz bloga Wataha Karmazynowej Nocy. || Credits