18 lutego 2017

Od Saphiry C.D Tytania "Nauka Walki"

Już, nie chciałam się pobawić z Tytanią.
- Tak, chcę nigdy nie uczyłam się walczyć.
Tytania, wpatrywała się w słońce a potem popatrzyła się na mnie.
- Co? nie usłyszałam.
Tak, chce się nauczyć walki.
- To, choć.
Szłam, koło Tytanii.
- Zaczyna, padać.
Mała, kropla deszczu spadła na mój nos.
- Tytanio, widzę błyskawicę.
- Będzie, burza musimy się gdzieś schować.
- A, w zimie są burze?
Spytałam, ją ale nie odpowiedziałam.
Znalazła, małą jamkę.
- Ty, tam się schowasz ja poszukam dla mnie innego miejsca.
Schowałam, się w małej jamce którą znalazła mi Tytania.
Skuliłam, się po strzeliła w drzewo błyskawica.
<Tytanio, chyba nie wiesz kto wywołał burzę w zimie? dokończysz?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wędrowcze, oto masz możliwość pozostawienia po sobie śladu! Proszę o podpisanie się nickiem na howrse/imieniem postaci na Divided Kingdom. Obraźliwe i anonimowe komentarze będą usuwane!

Szablon wykonała Fragonia na rzecz bloga Wataha Karmazynowej Nocy. || Credits