14 lutego 2017

Początek (Od Tary C.D Zdrajcy)

Na monitorze zaczęłam wprowadzać zmiany gdy dotarło do mnie że chyba nie będą one konieczne. Westchnęłam głośno i odwróciłam się do niego twarzą. Skrzyżowałam ręce i zaczęłam uważnie go obserwować. Od razu było widać że czuł się nie komfortowo. Po chwilowej koncentracji zaczęłam  wyczuwałam w nim źródło potężnej , mrocznej energii.
-Jestem Tara , a ty jak się nazywasz , czy jak cie zwą? -próbowałam nawiązać kontakt z chłopakiem który cały czas unikał mego wzroku
-Z-z-zdrajca-powiedział niepewnie jakby się czegoś obawiał
Pokręciłam lekko głową.
-Zdrajca...nie , to nie pasuje do ciebie- stwierdziłam , zaczęłam się zastanawiać jak go można by było inaczej nazwać . Spojrzałam na jego bujne , kruczo-czarne włosy a następnie mój wzrok zatrzymał się na jego bladej skórze, - Shadow … będę na ciebie mówić Shadow
Chłopak po raz pierwszy spojrzał mi w oczy a następnie spuścił głowę i coś powiedział pod nosem ale już nie usłyszałam co
-W ogóle , miło mi -posłałam ku niemu ciepły uśmiech , chłopak jak go zobaczył lekko się zarumienił. Podeszłam bliżej chłopaka i ukucnęłam naprzeciwko niego.
-Energia którą dysponujesz jest wrodzona czy powstała na skutek klątwy?-chłopak był bardzo zaskoczony tym pytaniem- Ja też dysponuje mocami – powiedziałam i wtedy moja prawa dłoń spowiła błękitna aura która po chwili ulotniła się
-W-wrodzona-odpowiedział
Czyli miał świadomość o wszystkim , po chwili przypomniałam sobie o osobie o które wspomniał  chłopak
-No tak , przyszedłeś wraz z pewną dziewczynką , chodź pomożesz mi ją szukać !- Shadow był już w dobrym stanie więc mogłam teraz zająć się tą drugą osobą , tylko mam nadzieje że nic jej się nie stało.

(Mam nadzieje że "Shadow" ci nie przeszkadza)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wędrowcze, oto masz możliwość pozostawienia po sobie śladu! Proszę o podpisanie się nickiem na howrse/imieniem postaci na Divided Kingdom. Obraźliwe i anonimowe komentarze będą usuwane!

Szablon wykonała Fragonia na rzecz bloga Wataha Karmazynowej Nocy. || Credits