14 lutego 2017

Od Enuri ,,Spotkanie z Wilkiem w Mmasce"

Walentynki dzień zakochanych normalnie Nie wiem co w takie dni robić. Postanowiłam w Ten dzień powłóczyć się po lesie. Nudy były ogromne do czasu aż wpadłam na kogoś. Tym kimś był rudy wilk lisiej masce.
-Przepraszam.
Powiedzieliśmy w tym samym czasie.
-Kim jesteś?
Zapytałam, tajemnicza postać zdjęła maskę.
-Jestem Sakkaku z LC
-LC????
-Tak to skrót od nazwy Lisi Cień. A ty kim jesteś?
-Euro tutejszej watahy.
-Rozumiem, w ogóle miałem w planach na nikogo nie wpaść, ale trudno.
-Czemu?
- Wracam do domu i po prostu nie chciałem przeszkadzać.
-Rozumie.
- To część.
-Pa.
Odpowiedziałam już wtedy pustej przestrzeni.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wędrowcze, oto masz możliwość pozostawienia po sobie śladu! Proszę o podpisanie się nickiem na howrse/imieniem postaci na Divided Kingdom. Obraźliwe i anonimowe komentarze będą usuwane!

Szablon wykonała Fragonia na rzecz bloga Wataha Karmazynowej Nocy. || Credits