17 lutego 2017

Od Moon C.D Anubis

I tu się biedactwo przejechało oddałam mu. Jedną ręką przytrzymałam jego rękę żeby jednak nie przywitać się z tym ostrzem. Dryga poszła na spotkanie ze splotem słonecznym przeciwnika. Zgięło się w pół ja się uwolniłam przy okazji dostał w czuły punk przez co jakoś tak się położył.
-Nie wstanie przez kilka minut. Chociaż co ja się będę cackać- wiziełam sztylet i wbiłam mu w klatkę piersiową. Po chwili wyjęłam. Od razu potem przeszukałam jeszcze ciepłe zwłoki i wyjęłam wszystkie możliwie przydatne rzeczy.
-Moon? Czy ty go?-Anubis patrzył na to jak by mu ktoś wyłączył czas na chwile.
-Tak. Ocknij się Anu albo my albo on, co wybierasz?-postawiłam przed nim konkretne pytanie.
-Dobra rozumiem nie było pytania. Zmywajmy się z tąd.
-Tym szybciej tym lepiej.
Ruszyliśmy w stronę wyjścia. Niestety nie było tak łatwo. Ochrona. Po kilku potyczkach udało nam się z stamtąd wylesić. Byliśmy w środku lasu. Odgłosy z pomieszczenia. Wymieniliśmy się spojrzeniami. Ale coś się chyba z nim nie dogadałam gdyż ja przybrałam postać klaczy on wilka. W sumie Dla mnie norma. Anubis tylko na mnie coś warczał jak się oddaliliśmy na odpowiednią odległość. Ale szczerze miała na to wyje... W końcu mi się znudziło jego warczenie bo nawet się nie wsłuchiwałam o co on był taki wkurzony. Zmieniłam postać i dłonią zamknęłam mu pysk.
- I czego warczysz? Chyba że jesteś zły że to ja odwaliłam całą robotę.- uśmiechnęłam się szyderczo.
Dostała odpowiedz w postaci przybrania przez Anu ludzkiej formy i zmierzenie mnie morderczym wzrokiem. Uniosłam ręce w geście podania się.
-Możesz dokończyć to co chciałeś mi powiedzieć w celi?

<Anu????>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wędrowcze, oto masz możliwość pozostawienia po sobie śladu! Proszę o podpisanie się nickiem na howrse/imieniem postaci na Divided Kingdom. Obraźliwe i anonimowe komentarze będą usuwane!

Szablon wykonała Fragonia na rzecz bloga Wataha Karmazynowej Nocy. || Credits