17 lutego 2017

Od Enuri C.D Alex

Oglądałam Fineasha i Ferba gdy do pokoju wszedł Alex's, usiadł za mną na fotelu i coś rysował. Gdy bajka się skończyła i puścili reklamy poszłam na tył fotela.
-Co robisz?
- Pracuję.
-A jaką masz pracę?
-Robię tatuaże.
-Fajnie, to Ci nie przeszkadzam.
Powiedziałam po czym poszłam do kuchni, gdzie spotkałam znajomego Alex'a.
-Dziękuję za dobry obiad.
Powiedziałam z uśmiechem na twarzy, chłopak skinął tylko głową.
-A Ty czym się zajmujesz?
Spytałam mężczyznę.
-Prowadzę salon tatuaży i Alex u mnie pracuje.
- Czyli jesteś jego szefem.
-Tak.
-Super.
Rozmawialiśmy przez jakiś aż przyszedł Alex.
(Alex, mam nadzieje ze niczego nie pokleciłam)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wędrowcze, oto masz możliwość pozostawienia po sobie śladu! Proszę o podpisanie się nickiem na howrse/imieniem postaci na Divided Kingdom. Obraźliwe i anonimowe komentarze będą usuwane!

Szablon wykonała Fragonia na rzecz bloga Wataha Karmazynowej Nocy. || Credits