23 lutego 2017

Od Evangelnie C.D. Zdrajcy

Zabiję go. Uduszę. Jak. Psa. Zginie śmiercią męczeńską! Przetarłam twarz jeszcze raz, po czym schowałam miecz. Spojrzałam na Zdrajcę z przymrużonymi oczami. Wciąż stał i szczerzył się jak głupi do sera. Prychnęłam.
- Przepraszam bardzo, gdzie my właściwie jesteśmy? - zapytałam
- U celu - odpowiedział tylko. Wspaniale. Czyli do godziny zero coraz mniej czasu. Szczerze mówiąc, miałam złe przeczucia. Nie wiem skąd one się brały, ale zwykle ufam intuicji. Zdrajca ruszył w kierunku zamku. Po chwili ruszyłam za nim, wciąż bardzo ostrożna. Podeszliśmy do samych drzwi.
- Chyba nie zamierzasz.... - przerwał mi skrzypienie - otwierać tych drzwi. Padnij! - pociągnęłam go w dół, a nag nami przeleciała chmara zatrutych strzałek. Piękne nam przyjęcie powitalne William zorganizował, nie ma co. Powoli wstałam, a gdy upewniłam się, że jest już względnie bezpiecznie, ruszyłam dalej. Zdrajca dreptał obok mnie.
- A wiesz gdzie to dokładnie jest? - zapytałam.
- Nie do końca... Najpewniej na wyższym piętrze.
- Tak mówisz? - mruknęłam cicho, po czym od razu zaczęliśmy szukać schodów na górę, mijając po drodze kilka pułapek. Gdy dotarliśmy do drzwi do pierwszego piętra, to dziwne uczucie zaczęło narastać. Otworzyłam je... I mnie zatkało. Ta część zamku była zupełnie inna. Jakaś przytulniejsza. Pojawiły się dywany, ściany były jakby czystsze. To było naprawdę dziwne. I pułapki przestały się pojawiać. Podeszłam do pierwszych drzwi, jakie znalazłam. Za nimi był... pokój dla dziecka. I to z dzieckiem w dodatku. Dziewczynka mogła mieć maksymalnie pięć lat. Miała czarne włosy i szmaragdowozielone oczy i była łudząco podobna do William. Jej pokój był urządzony w bieli i różu, a na drugim jego końcu również były drzwi. Dziewczynka, gdy tylko nas zobaczyła zaczęła krzyczeć.
- Coś się stało, córeczko? - zapytał jakiś mężczyzna, wchodząc do pokoju. No może nie jakiś. Złapałam Zdrajcę za ramię, bo wiedziałam, że jeśli się czegoś nie złapię, to zemdleję. To był mój brat.

(Zdrajca? #surprise #kocham_zwroty_akcji #william_ma_dzieciaka #xd)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wędrowcze, oto masz możliwość pozostawienia po sobie śladu! Proszę o podpisanie się nickiem na howrse/imieniem postaci na Divided Kingdom. Obraźliwe i anonimowe komentarze będą usuwane!

Szablon wykonała Fragonia na rzecz bloga Wataha Karmazynowej Nocy. || Credits