22 lutego 2017

Od Evangelnie C.D. Zdrajcy

Usiadłam na najbliższym krześle, a w mojej głowie odbywały się wielce intensywne procesy myślowe. Spojrzałam na Zdrajcę przymrużonymi oczami. Możliwe są cztery wyjścia. Wyjście pierwsze: Naprawdę potrzebuje tego artefaktu. Wyjście drugie: Jest po prostu chorobliwie bogaty i nie mając na co wydawać pieniędzy, najmuje ludzi, żeby szukali czegoś, co nie istnieje, za co hojnie im płaci. Wyjście trzecie: Zwyczajnie ściemnia i wciąż próbuje mnie zaprowadzić do Williama. Wyjście czwarte: Po prostu zamierza mnie zabić, ale poprzednim razem się nie udało, więc próbuje jeszcze raz. Wyjście drugie odrzucone. Taki artefakt istnieje. Tyle, że się pomylił. Nie znajduje się w zamku, tylko grocie. I to pod wodą. Chyba miał złego informatora. Teraz muszę wziąć pod uwagę wyjście pierwsze. Czyżby naprawdę chciał go zdobyć? Nie sądzę. W każdym razie, wydawał mi się kimś upartym, więc jak niby tak szybko zmieniłby swoje plany? Wyjście czwarte również odrzucone. Dlaczego? Bo gdyby chciał mnie zabić, to już by nie żył. Proste. Więc zostaje tylko wyjście numer trzy. Tylko dlaczego tak bardzo mu na tym zależy? Nie wygląda na kogoś głupiego. Może ma racje? "Nie, Ev" skarciłam samą siebie. Nikt oprócz ciebie nie ma racji. Ale cóż mogę na tym stracić? Pieniądze, resztki człowieczeństwa, złamie mi to serce...
- Niech będzie - powiedziałam - wyruszę z tobą, żeby odnaleźć artefakt. Teraz sprawa ceny.
-No więc właśnie. Czego chcesz?
- Będziesz musiał zrobić dwie rzeczy.
- Jakie?
- Nie to jest w tym momencie ważne. Powiedzmy, że przysługi. Możemy ruszać, jak tylko załatwię kilka spraw. To jak będzie? Zgadzasz się?

(Zdrajca? I jak będzie? Spokojnie, Evangeline ci krzywdy nie zrobi xd 
"Ty druha we mnie maszTy druha we mnie maszKiedy masz kłopot - diabeł z nimPomocy trzeba Ci - wal jak w dymRazem trzymajmy się - przekonasz się, żeTy druha we mnie masz" 
xd)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wędrowcze, oto masz możliwość pozostawienia po sobie śladu! Proszę o podpisanie się nickiem na howrse/imieniem postaci na Divided Kingdom. Obraźliwe i anonimowe komentarze będą usuwane!

Szablon wykonała Fragonia na rzecz bloga Wataha Karmazynowej Nocy. || Credits