22 lutego 2017

Od Alix C.D Evil

Podeszłam do Evil'a który stał jak słóp patrząc na robo-dinozaury.
-Wszystko OK?-Spytał.Evil podskoczył i krzyknął z przerażenia.
-Evil!Uspokój się!
-Jak mam się uspokoić?Jeśli nie widzisz to orzechami jest cała wataha robo-dinozaurów.
-Widze je w każdym detalu...
-To co zamierzasz zrobić?-spytał przestraszony basior.
-Jak to co?Trzeba je zabić!
-Chyba zniszczyć?
-A co to za różnica?
-No bo widzisz...-zaczoł ale ja go już nie słuchałam.Wbiegłam na jednego z nich i przerwałam mu głowę.Gdy Evil zobaczył że to nadal te same bezbronne gryzonie także rzucił się na napastników.Okazało się jednak że na miejscu oferowanej głowy odrastały dwie nowe.Robo-Dinozaury zaczęły nas ranić.
-Evil...Na pewno te "myszki" miały pod sobą jakiś kod lub napis.
-Rzeczywiście...Miały pod sobą napisane "Robo mysz 0999"
Nie mówił nic więcej mówić.Dobrze znałam się na robotyce.Skoczyłam ponownie na jednego który miał już 4 głowy i znalazłam klapę.Weszłam do siedziska potwora.Od razu zobaczyłam urządzenie przypominające kalkulator.Podeszłam do niego i wstukałam kod:"Robo mysz 0999". Nagle potwierdzenie przewrócił się.Oznaczało to że mój plan zadziałał!Potwierdzenie się wyłączył!

<<Evil???Odpisałam bo bardzo prosiłeś.Mam nadzieję że polubisz Alix :3 >>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wędrowcze, oto masz możliwość pozostawienia po sobie śladu! Proszę o podpisanie się nickiem na howrse/imieniem postaci na Divided Kingdom. Obraźliwe i anonimowe komentarze będą usuwane!

Szablon wykonała Fragonia na rzecz bloga Wataha Karmazynowej Nocy. || Credits