14 lutego 2017

Od Est, waszej matki chrzestnej.


Oto proszę cię... mam miłością... czemu jesteś ciężka... słówka, słówkami słodkimi lub gorzkimi, ale nigdy nie ciężkimi. Układam poematy godzinami. Lecz... do dzisiaj nie potrafię rozwiązać znaczenia LOLOL. Est z sercem wielkim i niebieskimi włosami w stroju hatsune miku i Sansem u boku. Nie wiem nawet o czym piszę i zapewne wy też nie. Wszystko co bez Sansu skończyło się, więc przejdźmy do posta i zostawmy to tak jak jest.

Moje drogie dzieci i dzieciątka. Chłopcy i osoby z Sansem. Witam serdecznie, życzę wam szczęścia i zdrowia. Jutro dzień singla, więc będę mogła się opychać słodyczami i oglądać filmy romantyczne ^^
I tak.. dzisiejszymi shipami jakie macie shippować to: Darkness x Fragonia, Sans x Est no i Miyashi x Zdrajca.
Jeżeli są jakieś nieistniejące tu shippy jakie shipujecie i nie niszczą naszej pięknej utopii: PISAĆ KOMENTARZE MOJE SŁODZIUCHY WY >////<
~~ Est

6 komentarzy:

  1. Hopeł x Aaron, Darkness x Tara, Sarah x Tayron a no i Haylee x każdy_wilk_w_watasze_poza_Zdrajcą,(mam jeszcze 2 tajne shipy którego nikomu nie powiem~MUEHEHHEE)

    OdpowiedzUsuń
  2. Popieram Darkness x Tara i popieram też tą część poza_Zdrajcą

    OdpowiedzUsuń
  3. Youkami x Darkness *lenny* *Yoki§ wali ją patelni po głowie* No ok, ok, nie xD Araon x Hope cx

    OdpowiedzUsuń
  4. To tak..ja shipowałam: ViperXAccelia, ViperXHikaru [A najlepiej trójkącik - ViperXAcceliaXHikaru xd], KanoXYoukami, DarknessXMefi [jedyny gejowski mój ship :"), ale jeżeli teraz Mefi wróci (o ile kiedykolwiek się zdecyduje) to byłoby to coś w stylu:
    Pan Gej: Wyjdź za mnie!
    Darkness: Udław się spemą.], AmirXPrimrose, GrayXTenebrae.
    Te, które shipiuję: DarknessXFragonia, HopeXAaron, TayronXRiley + Frago jako przybrana córka xD,ViperXMercury (a jeżeli dobrze pójdzie to będą Viperątka niedługo <3)

    OdpowiedzUsuń

Wędrowcze, oto masz możliwość pozostawienia po sobie śladu! Proszę o podpisanie się nickiem na howrse/imieniem postaci na Divided Kingdom. Obraźliwe i anonimowe komentarze będą usuwane!

Szablon wykonała Fragonia na rzecz bloga Wataha Karmazynowej Nocy. || Credits