...i przepędza ją światłem.
Imię: Kida
Płeć: Mężczyzna
Orientacja: Heteroseksualizm
Wiek: 19 lat
Sympatia: Brak
Rodzina: Królewska rodzina Korin.
Przynależność: WKJN
Stanowisko: Adwokat, druid, uczeń maga
Charakter: Mimo, że w dzieciństwie był rozpieszczany, potrafi poradzić
sobie w trudnych sytuacjach. Jego spryt w połączeniu z inteligencją
nieraz uratował go przed niebezpieczeństwem. Z nastawienia miły, pomocny
i przyjacielski, ale mały egoizm jest częścią jego charakteru. Posiada
również dość specyficzne poczucie humoru. Wyraża się w niezbyt wyszukany
sposób, a jego wypowiedzi wzbogacone są o rozmaite insynuacje. Nie lubi
narażać osób, które są dla niego ważne, dlatego nie zawiera bliskich
relacji.
Aparycja: Jako człowiek był szczupły i dość wysoki. Czarne włosy, które
układał na bok. Jego oczy były dwóch różnych kolorów. Jedno oko zielone,
zaś drugie purpurowe. Blada skóra, gdyż unikał słońca. Zawsze zadbany,
schludnie ubrany w przeróżne szaty czy zbroje.
Jako szop jest on małej wielkości. Jego sierść dominuje w kolorach
czerni, brązu oraz szarości. Jego jedyne znamię to ślady po ugryzieniu
złotego węża. Oczy w tej postaci są brązowe. Jeśli chodzi o kły i
pazury, to nie należą do najstraszniejszych.
Żywioł: Umysł
Moce:
- Togomia - pozwala powrócić po śmierci do życia w ostatnim miejscu docelowym.
- Yorm - zaklęcie, która pozwala stać się niewidzialnym na pewien okres czasu.
- Lisick - zaklęcie, które potrafi z ciał martwych osób odczytać ich wspomnienia.
- Kermit - zaklęcie, które wzmacnia broń.
- Ua - zaklęcie, które zapewnia osłonę na określony czas.
- Retrorda - umiejętność, które zatrzymuje czas na wyznaczony moment.
- Zwój Mephisto - pozwala na przywołanie cienia.
Zainteresowania/Talenty: Jego pasją jest opisywanie w dzienniku swoich przygód. Chociaż uwielbia
samotnie podróżować, to często odwiedza znajome miejsca. Podczas wolnego
czasu, większość chwil spędza w łaźniach. Odczuwa zamiłowanie do
słodyczy. Jeśli chodzi o talenty, to może nie talent, ale po prostu ma
szczęście do kart. Nikt jeszcze nigdy z nim nie wygrał w żadną grę
karcianą. Często zakłada się o pieniądze, które później wyznacza na
kąpiele i słodycze.
Historia: Jako dziecko zamieszkiwał południowe królestwo Korin, gdzie miał zostać
następcą tronu. Życie chłopca od początku do końca było zaplanowane
przez jego podopiecznych. Kida od początku narodzin szczycił się
nieprzeciętnymi umiejętnościami, co z czasem jeszcze bardziej się w nim
rozwinęło. Będąc nastolatkiem, zaczynał zauważać, że świat wokół niego
od zawsze był ograniczony. Każdy dzień młodego władcy wyglądał tak samo,
a wszyscy byli na jego skinienie. Pewnego dnia, bohater poznał
dziewczynę, która należała do niskiej strefy społecznej. Nie wiedząc o
tym, codziennie się z nią spotykał i spędzał miło czas. Beztroskie
chwilę nie trwały długo, przynajmniej dla dziewczyny, ponieważ rodzice
chłopca przyłapali nastolatków. Kida dostał szlaban na wychodzenie poza
granice królestwa. Nie wiedział, że jego przyjaciółka otrzymała karę
śmierci. Nigdy więcej jej nie spotkał, za co znienawidził swoich
rodziców. Następną dziewczyną w życiu chłopca, z którą umocnił swoje
relacje, okazała się być pokojówka w królestwie. Nigdy wcześniej nie
zwracał na nią uwagi, tak właściwie to z jej inicjatywy zrodziło się to
uczucie. Bohater w końcu odkrył prawdę, okazało się, że rodzice chłopca
opłacali każde spotkanie pokojówki z młodym księciem. Plan polegał na
tym, żeby poprawić stosunki rodzinne. Kida nie chciał być dłużej
okłamywany przez swoich rodziców i przyrzekł sobie, że nie poślubi
żadnej księżniczki. Taki obowiązek tyczy się przyszłego króla. W
dodatku, młodzieniec odmawiał posłuszeństwa. Na pomoc przybyło królestwo
Ephas z północy. Obiecali, że zaopiekują się nastolatkiem aż wrócą do
niego maniery. Podczas podróży do drugiego królestwa, karoca została
zaatakowana przez bandytów. Mało osób przeżyło, a pozostali zostali
uwięzieni. Kida pierwszy raz w swoim życiu doświadczył takiego
przeżycia. Został uratowany przez czarnoksiężnika, który pozbył się
wszystkich bandytów. Chłopiec przekonał go do siebie i zamieszkał z
mężczyzną w jego wieży. To tam nauczył się magicznych zaklęć. Minął rok i
strażnicy zlokalizowali wieżę czarnoksiężnika. Kida uciekł, ale jego
mistrz przypłacił życiem. Zdezorientowany bohater wpadł w pułapkę, która
znajdowała się obok obozu strażników. Kiedy próbował się wydostać,
został niespodziewanie ugryziony przez złotego węża. Pod wpływem
adrenaliny, nastolatek wyskoczył z pułapki i pobiegł przed siebie. Nie
miał pojęcia, że jad złotego węża był śmiertelny. Obraz coraz bardziej
mu się rozmazywał. Zrobił się słabszy, a był w dodatku wygłodzony. Przez
przypadek potknął się o sznurek, który aktywował kolejną pułapkę
strażników. Ogromny głaz zmiażdżył nogi chłopca. Kida krzyczał z bólu,
próbował daremnie przesunąć głaz. Po kilku minutach wyzionął ducha. Jad
złotego węża nie tylko oddziałuje na ciało (neutralizując efekty
magiczne), ale również na duszę. Dusza bohatera, wraz z jego
wspomnieniami została przeniesiona do pobliskiego martwego ciała, z
którego uszła dusza. Nowym ciałem okazał się być szop. Kida początkowo
nie potrafił siebie zaakceptować, ale w miarę rozwoju wydarzeń, coraz
bardziej był przekonany do tego, że to była najlepsza opcja. Jako szop
przemierza świat, aby opisywać swoje przygody i korzystać z życia, które
otrzymał.
Przedmioty:
- Przy pasie: Sztylet, noże do rzucania i bomby dymne.
- W plecaku: Zwoje, dziennik i zaopatrzenie.
Bank: 200 $
Siła: 700 | Szybkość: 400 | Zwinność: 500 | Moc: 300
Technika: 200 | Równowaga: 100 | Zręczność: 500 | Ukrycie: 300
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz
Wędrowcze, oto masz możliwość pozostawienia po sobie śladu! Proszę o podpisanie się nickiem na howrse/imieniem postaci na Divided Kingdom. Obraźliwe i anonimowe komentarze będą usuwane!