25 lutego 2017

"Ludzkość boi się ciemności...

  ...i przepędza ją światłem.

Imię: Kida
Płeć: Mężczyzna
Orientacja: Heteroseksualizm
Wiek: 19 lat
Sympatia: Brak
Rodzina: Królewska rodzina Korin.
Przynależność: WKJN

Stanowisko: Adwokat, druid, uczeń maga
Charakter: Mimo, że w dzieciństwie był rozpieszczany, potrafi poradzić sobie w trudnych sytuacjach. Jego spryt w połączeniu z inteligencją nieraz uratował go przed niebezpieczeństwem. Z nastawienia miły, pomocny i przyjacielski, ale mały egoizm jest częścią jego charakteru. Posiada również dość specyficzne poczucie humoru. Wyraża się w niezbyt wyszukany sposób, a jego wypowiedzi wzbogacone są o rozmaite insynuacje. Nie lubi narażać osób, które są dla niego ważne, dlatego nie zawiera bliskich relacji.
Aparycja: Jako człowiek był szczupły i dość wysoki. Czarne włosy, które układał na bok. Jego oczy były dwóch różnych kolorów. Jedno oko zielone, zaś drugie purpurowe. Blada skóra, gdyż unikał słońca. Zawsze zadbany, schludnie ubrany w przeróżne szaty czy zbroje.
Jako szop jest on małej wielkości. Jego sierść dominuje w kolorach czerni, brązu oraz szarości. Jego jedyne znamię to ślady po ugryzieniu złotego węża. Oczy w tej postaci są brązowe. Jeśli chodzi o kły i pazury, to nie należą do najstraszniejszych.
Żywioł: Umysł
Moce:
  • Togomia - pozwala powrócić po śmierci do życia w ostatnim miejscu docelowym.
  • Yorm - zaklęcie, która pozwala stać się niewidzialnym na pewien okres czasu.
  • Lisick - zaklęcie, które potrafi z ciał martwych osób odczytać ich wspomnienia.
  • Kermit - zaklęcie, które wzmacnia broń.
  • Ua - zaklęcie, które zapewnia osłonę na określony czas.
  • Retrorda - umiejętność, które zatrzymuje czas na wyznaczony moment.
  • Zwój Mephisto - pozwala na przywołanie cienia.

Zainteresowania/Talenty: Jego pasją jest opisywanie w dzienniku swoich przygód. Chociaż uwielbia samotnie podróżować, to często odwiedza znajome miejsca. Podczas wolnego czasu, większość chwil spędza w łaźniach. Odczuwa zamiłowanie do słodyczy. Jeśli chodzi o talenty, to może nie talent, ale po prostu ma szczęście do kart. Nikt jeszcze nigdy z nim nie wygrał w żadną grę karcianą. Często zakłada się o pieniądze, które później wyznacza na kąpiele i słodycze.
Historia: Jako dziecko zamieszkiwał południowe królestwo Korin, gdzie miał zostać następcą tronu. Życie chłopca od początku do końca było zaplanowane przez jego podopiecznych. Kida od początku narodzin szczycił się nieprzeciętnymi umiejętnościami, co z czasem jeszcze bardziej się w nim rozwinęło. Będąc nastolatkiem, zaczynał zauważać, że świat wokół niego od zawsze był ograniczony. Każdy dzień młodego władcy wyglądał tak samo, a wszyscy byli na jego skinienie. Pewnego dnia, bohater poznał dziewczynę, która należała do niskiej strefy społecznej. Nie wiedząc o tym, codziennie się z nią spotykał i spędzał miło czas. Beztroskie chwilę nie trwały długo, przynajmniej dla dziewczyny, ponieważ rodzice chłopca przyłapali nastolatków. Kida dostał szlaban na wychodzenie poza granice królestwa. Nie wiedział, że jego przyjaciółka otrzymała karę śmierci. Nigdy więcej jej nie spotkał, za co znienawidził swoich rodziców. Następną dziewczyną w życiu chłopca, z którą umocnił swoje relacje, okazała się być pokojówka w królestwie. Nigdy wcześniej nie zwracał na nią uwagi, tak właściwie to z jej inicjatywy zrodziło się to uczucie. Bohater w końcu odkrył prawdę, okazało się, że rodzice chłopca opłacali każde spotkanie pokojówki z młodym księciem. Plan polegał na tym, żeby poprawić stosunki rodzinne. Kida nie chciał być dłużej okłamywany przez swoich rodziców i przyrzekł sobie, że nie poślubi żadnej księżniczki. Taki obowiązek tyczy się przyszłego króla. W dodatku, młodzieniec odmawiał posłuszeństwa. Na pomoc przybyło królestwo Ephas z północy. Obiecali, że zaopiekują się nastolatkiem aż wrócą do niego maniery. Podczas podróży do drugiego królestwa, karoca została zaatakowana przez bandytów. Mało osób przeżyło, a pozostali zostali uwięzieni. Kida pierwszy raz w swoim życiu doświadczył takiego przeżycia. Został uratowany przez czarnoksiężnika, który pozbył się wszystkich bandytów. Chłopiec przekonał go do siebie i zamieszkał z mężczyzną w jego wieży. To tam nauczył się magicznych zaklęć. Minął rok i strażnicy zlokalizowali wieżę czarnoksiężnika. Kida uciekł, ale jego mistrz przypłacił życiem. Zdezorientowany bohater wpadł w pułapkę, która znajdowała się obok obozu strażników. Kiedy próbował się wydostać, został niespodziewanie ugryziony przez złotego węża. Pod wpływem adrenaliny, nastolatek wyskoczył z pułapki i pobiegł przed siebie. Nie miał pojęcia, że jad złotego węża był śmiertelny. Obraz coraz bardziej mu się rozmazywał. Zrobił się słabszy, a był w dodatku wygłodzony. Przez przypadek potknął się o sznurek, który aktywował kolejną pułapkę strażników. Ogromny głaz zmiażdżył nogi chłopca. Kida krzyczał z bólu, próbował daremnie przesunąć głaz. Po kilku minutach wyzionął ducha. Jad złotego węża nie tylko oddziałuje na ciało (neutralizując efekty magiczne), ale również na duszę. Dusza bohatera, wraz z jego wspomnieniami została przeniesiona do pobliskiego martwego ciała, z którego uszła dusza. Nowym ciałem okazał się być szop. Kida początkowo nie potrafił siebie zaakceptować, ale w miarę rozwoju wydarzeń, coraz bardziej był przekonany do tego, że to była najlepsza opcja. Jako szop przemierza świat, aby opisywać swoje przygody i korzystać z życia, które otrzymał.
Przedmioty:
  • Przy pasie: Sztylet, noże do rzucania i bomby dymne.
  • W plecaku: Zwoje, dziennik i zaopatrzenie.

Bank: 200 $
Siła: 700 | Szybkość: 400 | Zwinność: 500 | Moc: 300
Technika: 200 | Równowaga: 100 | Zręczność: 500 | Ukrycie: 300

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wędrowcze, oto masz możliwość pozostawienia po sobie śladu! Proszę o podpisanie się nickiem na howrse/imieniem postaci na Divided Kingdom. Obraźliwe i anonimowe komentarze będą usuwane!

Szablon wykonała Fragonia na rzecz bloga Wataha Karmazynowej Nocy. || Credits