29 stycznia 2017

Od Evila do Arha

Godzina 0:00
Mieszkam, w piwnicy.
Dom się spalił.
Wyszedłem, na zewnątrz i zobaczyła kruka.
- To ja, Arh.
- Co tu robisz?
- A zobaczyłem spalony dom i przyleciałem tu.
- Aha.
Arh zamienił się w wilka i ja też.
- Choć, powiem ci coś w piwnicy.
- Okej.
1:00
- Wiesz, że od dawna nie widzę Berbali'ego?
- Ja też go nie widzę na delcie.
''Jest w śnieżnej krainie'' usłyszałem głos w mojej głowie.
- Arh usłyszałem głos w głowie.
- Co mówił?
- Że Berbali jest w śnieżnej krainie.
- Poczekaj tu.
- Oki.
Po chwili Arh jako kruk przyleciał z wielką księgą.
<Arh?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wędrowcze, oto masz możliwość pozostawienia po sobie śladu! Proszę o podpisanie się nickiem na howrse/imieniem postaci na Divided Kingdom. Obraźliwe i anonimowe komentarze będą usuwane!

Szablon wykonała Fragonia na rzecz bloga Wataha Karmazynowej Nocy. || Credits