28 stycznia 2017

Od Enuri

Od dawna nie było widać ani słychać o Ishi i jej chłopaku. Dom był pusty więc wszystkim zajmowałam się sama, do szkoły ludzi przestałam chodzić bo uczą tam samych kłamstw. Aktualnie włucze się po mieście bez żadnego celu. Poszłam na plac zabaw pobawić się z dziećmi, zabawa trwała i trwała. Postanowiłam ruszyć dalej gdy nagle w mojej głowie pojawił się głos.
-,,Ja wrócę"!
Był to przeszywający głos Mroku, aż mną wstrząsnęło.
 -Enuri!
Usłyszałam że ktoś z watahy mnie woła.
 
(Ktoś chętny?)

2 komentarze:

Wędrowcze, oto masz możliwość pozostawienia po sobie śladu! Proszę o podpisanie się nickiem na howrse/imieniem postaci na Divided Kingdom. Obraźliwe i anonimowe komentarze będą usuwane!

Szablon wykonała Fragonia na rzecz bloga Wataha Karmazynowej Nocy. || Credits