28 stycznia 2017

Kradzież Mocy (Od Soe do Berbaliego)

Z teleportowałam,się do śnieżnej krainy.
Robiło, się ciemno ale mi to nie przeszkadzało.
Zauważyłam, białego basiora i tygrysa.
Pobiegłam, do nich.
-Hej,nazywam się Soey a wy?
- Jestem Berbali, a to Felixio.
Spytałam się, ich skąd są.
- Ja, niedawno dołączyła do watahy karmazynowe nocy.
- Wiesz, gdzie jest droga do watahy?
- Nie, ale mogę się tam z wami z teleportować.
Powiedziałam,Berbali'emu żeby chwycił się mojego ogona.
Felixio zrobił, to samo ale z ogonem Berbali'ego.
Zamknęłam, oczy i nic nie podziałało.
- I co, jesteśmy?
- Przecież, mogę się teleportować.
- Ja chyba, wiem co się stało.
Popatrzyłam, się na Berbali'ego.
- Berbaliox, ci zabrał te moc.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wędrowcze, oto masz możliwość pozostawienia po sobie śladu! Proszę o podpisanie się nickiem na howrse/imieniem postaci na Divided Kingdom. Obraźliwe i anonimowe komentarze będą usuwane!

Szablon wykonała Fragonia na rzecz bloga Wataha Karmazynowej Nocy. || Credits