21 stycznia 2017

Kasai do Haylee

- Zatem co się stało?
Spytała dziewczyna, gdy chwytałam kubek z ciepłą herbatą.
- Postanowiłam zrobić mała wycieczkę i wtedy musiałam stracić przytomność. - Odparłam po czym wzięłam łyk herbaty, Haylle patrzyła na mnie z ... Tak jakby pogardą.
- Rozumiem. - Odparła Ai.
- Nie chce wam zajmować cennego jagrze czasu.
- Nie zajmujesz -  odparła z uśmiechem Ai.
- Haylee myśli chyba inaczej?
Dziewczyny spojrzały na siebie i nastała niezręczna cisza.
- Aj. Przepraszam nie powinnam tego mówić.
(Heally. Możesz ty wymyślić "fabułę", bo ja nie mam pomysłu)

1 komentarz:

Wędrowcze, oto masz możliwość pozostawienia po sobie śladu! Proszę o podpisanie się nickiem na howrse/imieniem postaci na Divided Kingdom. Obraźliwe i anonimowe komentarze będą usuwane!

Szablon wykonała Fragonia na rzecz bloga Wataha Karmazynowej Nocy. || Credits