01 stycznia 2017

...i co dalej?

Mam tego wszystkiego powoli dość. Nienawidzę rywalizować. I tu nie chodzi tylko o WKJN. Popełniłam ostatnio wiele głupstw, których żałuję. Ten herb na WKN, kłótnia z Argo..a ostatnio wcale nie jest lepiej. Widzę inne watahy - ryczę. I to bynajmniej nie ze szczęścia. Widzę pustki w skrzynce pocztowej i krew mnie zalewa. Odeszłam z wielu blogów. Tak, jak kiedyś kochałam RPG tak teraz mocno go nienawidzę, jednak zbyt trudno jest mi porzucić watahę. Już palcie sześć tą czystkę. Chcę wiedzieć, czy nadal jesteście z blogiem. Ja nie jestem jak Est i jak jest źle, to tego nie ukrywam, tylko chce wam to uświadomić. Nie kryjcie się. Nie pozwólcie Divided Kingdom umrzeć.  Proszę o potwierdzenie swojej obecności na blogu w komentarzu. Chcę wiedzieć, czy wam zależy.
~Happy New Year. Tyksona.

10 komentarzy:

  1. Czy mi zależy? Mi CHOLERNIE zależy...
    Jest to według mnie zbyt poważny blog by miał być po prostu wyłączony.

    /~Miyashi/

    OdpowiedzUsuń
  2. Czy mi zależy? Oczywiście, że zależy.
    Nie grzeszę jakąś super aktywnością, ale staram się jak mogę.
    Zgadzam się z Miyashi. DK nie jest zwykłym blogiem, o którym można od tak zapomnieć.
    ~ Alex

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi nadaj zależy na tym blogu , może i nie jestem jakoś super aktywna to nadal staram się być częścią DK. Ten oto blog pomaga mi zapomnieć o codzienności i pozwala mi przenieść się w inny świat , dlatego ta oto wataha powinna przetrwać jak najdłużej
    ~Tara

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi zależy ale sama doskonale wiesz jak ostatnio wygląda moja aktywność
    ~ Moon

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem teoretycznie noweym członkiem, ale zdążyłam już... hm, przyzwyczaić się, nawet pokochać, klimat panujący na tym blogu. Naprawdę sporo się naszukałam, aby po odejściu z poprzednich stad znaleźć takie jak to, dlatego zgadzam się z powyższymi komentarzami - to nie powinno się tak skończyć.
    ~Hunter

    OdpowiedzUsuń
  6. Ej Tyks.. Nie smuć się! Ja tam jetem aktywna. Najlepiej o tym świadczy moja pierdołowatość :V Czystka się przyda, żeby wiedzieć ile jest serio osób.

    OdpowiedzUsuń
  7. Czemu miałoby nam nie zależeć...? Chyba nie wzięłaś noworocznego posta zbyt poważnie... co boli. Ty nawet nie wiesz jak mi cholernie zależy. Spędzam swoje zakichane dni by ci pomóc z wszystkich moich sił, ale ty jak zawsze odpychasz moją rękę. Tyks... wiesz, że właśnie takimi słowami mnie ranisz? Mówiąc takie rzeczy... czuję się beznadziejnie, bo nie potrafię ci pomóc, choć powtarzam ci w kółko, że są tu ludzie, którym zależy. Ba! W noworoczym poście zrobiłam ci listę członków, którzy w ogóle napisali coś w grudniu 2016-tego roku byś przejrzała na oczy. Tyks... przestań wciąż oczekiwać i spójrz na to co masz, bo niektórzy po latach starań nie potrafią tego osiągnąć. Proszę bardzo. Chciałaś bym nic nie ukrywała, ale i tak powiedziałam mniej niż chciałam. Ukrywam się z uczuciami, ponieważ nikogo one nie obchodzą i lepiej bym pokazywała im swoją lepszą część, bo to czasami denerwujące kiedy ktoś w kółko i w kółko powtarza, że jest beznadziejny. Chyba nie chcielibyście bym każdego dnia powtarzała, że jestem skończoną debilką, że jestem bezwartościowa i beznadziejna, kiedy byście mnie pocieszali, ale ja wciąż bym to robiła. Z pewnością byście mnie zostawili, gdybyście poznali tą stronę mojej osobowości. Tak czy inaczej, zamierzam zostać i nie powtarzaj, że masz dość, bo to ja jestem introwertykiem i mam dosyć przebywania w towarzystwie ludzi, ale forsuje się by z wami zostać. Więc proszę, przestań to bez przerwy powtarzać. Złożyłam obietnice wobec ciebie i nie chcę jej łamać, rozumiemy się?

    OdpowiedzUsuń
  8. Zależy wszystkim ^.^ Ja w końcu mam internet odzyskany, więc jest ok. A opowiadania cd Darka i Kana mam napisane od dawna, tylko nie było jak wysłać. Więc łebek do góry ^.^
    ~Yoki/Julie

    OdpowiedzUsuń

Wędrowcze, oto masz możliwość pozostawienia po sobie śladu! Proszę o podpisanie się nickiem na howrse/imieniem postaci na Divided Kingdom. Obraźliwe i anonimowe komentarze będą usuwane!

Szablon wykonała Fragonia na rzecz bloga Wataha Karmazynowej Nocy. || Credits