15 stycznia 2017

Hepi Berfdej Wataho!

 Jak pewnie większość z was wie, lub nie, DiKi obchodzi urodziny dwa razy do roku. Jedną z takich okazji jest założenie watahy, a drugą - wielka czystka, która odbyła się dokładnie rok temu!

Dotychczas w watasze ukazało się:
1577 postów (łącznie z tym)
164 351 wyświetleń (które ciągle nabijamy!)
12 obserwatorów (zachęcam do dołączenia do nich!)

Najpopularniejszy post:
 Od. Tytanii "Krąg Ognia" Wpis Fabularny
Smutno mi (nie napiszę, że trochę, bo bardzo mi smutno z tego powodu), że na czystkę wpisało się zaledwie 17 komentarzy, podczas gdy kiedyś dobijaliśmy do ponad 40/30 ;-; W dodatku - kiedyś mieliśmy nawet ponad 1000 wyświetleń w jednym dniu. Cóż - mamy skype'a, ale zachęcam was do pisania na chacie. Może raz na tydzień zrobię takie spotkanie organizacyjne, ale tylko na chacie z boku strony? Co wy na to?

A teraz..życzenia! Właśnie.. *grzebie w kieszeni*.. Um..przepraszam..Darkess mi podpierdzielił karteczkę.. ;-; No cóż, jeżeli chcecie się dowiedzieć, co było na niej napisane, rozejrzyjcie się po stronach na watasze, oraz po Kartach Postaci. Kartka została podarta, więc aby odczytać treść listu, musicie ją połączyć! Wystarczy zrobić to w zwykłym Paincie, lub GIMPie. Kto, jako pierwszy wyśle mi w komentarzu połączoną karteczkę, otrzyma 300 monet. Pozostali - 100.
Pierwsza wskazówka, która pomoże odnaleźć ci kawałek: 
Tam, gdzie magia istnieje, a ONI istnieją naprawdę!

2 komentarze:

  1. Skończyłam... ale nie mam bladego pojęcia jak podać ci to w komentarzu so..... WYŚLĘ NA EMAIL.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A no i jednej kartki nie da się zdobyć bo stronka się zempsuła. Wiesz... ukochany komunikat 'zawróć nieszczęśniku'. Kawałek 12.

      Usuń

Wędrowcze, oto masz możliwość pozostawienia po sobie śladu! Proszę o podpisanie się nickiem na howrse/imieniem postaci na Divided Kingdom. Obraźliwe i anonimowe komentarze będą usuwane!

Szablon wykonała Fragonia na rzecz bloga Wataha Karmazynowej Nocy. || Credits