08 stycznia 2017

Burza mózgów!

Kochani! Myślimy myślimy! To już nie jest takie moje "hop". To walka o śmierć i życie naszej watahy! Potrzebuję pomysłów, koncepcji..czegokolwiek! ;-; Naprawdę, tracę weny na prowadzenie fabuły...chęci na blogi, które ostatnio okropnie mi zbrzydły.. Tym bardziej watahy. Uhhh.. im dłużej o tym myślę, tym częściej mam wrażenie, że zawieszenie (nie zamknięcie) byłoby dobrym pomysłem. Uważacie, że zawieszenie bloga to dobry pomysł? Kooochani, ja już sama nie wiem, co mam robić. Każdy dobry pomysł będzie nagradzany  po 400 monet! Zapraszam również na ocenienie aktualki bloga tutaj!
EDIT! BIERZCIE UDZIAŁ W ANKIECIE!

1 komentarz:

  1. Wisz Tyks... By pomóc w burzy mózgów najpierw musiałabym go posiadać. =(

    OdpowiedzUsuń

Wędrowcze, oto masz możliwość pozostawienia po sobie śladu! Proszę o podpisanie się nickiem na howrse/imieniem postaci na Divided Kingdom. Obraźliwe i anonimowe komentarze będą usuwane!

Szablon wykonała Fragonia na rzecz bloga Wataha Karmazynowej Nocy. || Credits