11 grudnia 2016

Od nowa?

 Powiadam wam - ja już mam dość. Ciągle ślęczenie nad watahą i praktycznie zero opowiadań od członków (nie wliczam tutaj adminów). Jeżeli tak dalej pójdzie, tyle nieobecności, tyle tego wszystkiego.. to nic z tego nie będzie i zmuszona będę raz na zawsze zamknąć ten rozdział - watahy. Tęsknię za prawdziwym WKJNem. Postacie prawdziwie aktywne, przyjaźnie nastawione do innych członków, pełne chęci. Podejrzewam, że gdyby nie nasz kochant Zdrajca już dawno zamknęłabym watahę bo serdecznie mam już dosyć tych NIEOBECNOŚCI i BRAKU NOWYCH oraz ODEJŚĆ.
Szanowni państwo, widzieliście ostatnie zaległości? Większość osób jest już w stanie zepsucia i powinnam ich już wywalić DAWNO TEMU! Czemu tego nie zrobiłam? Bo wciąż w was wierzę. Chociaż..powoli zaczynam tracić tą wiarę, a wataha, dawniej dająca mi radość, obecnie wykańcza moją psychikę. Niepokoi mnie brak oznak życia MAXA, LARSHA, PRIMROSE, HELLMESTINA oraz innych na watasze. Co zrobić, jak nic nie mogę zrobić? Może..gdybym założyła odnowioną watahę, byłoby lepiej? Daję wam ostatnią szansę - jeżeli w grudniu, będzie mniej postów niż 100 DIVIDED KINGDOM ZOSTANIE ZAMKNIĘTE, a założę zupełnie nowy blog. Jeżeli na tym blogu w pierwszym miesiącu postów będzie mniej, niż te 75, to kończę przygodę z blogami!
Mówiła na serio - wasza zrozpaczona administratorka - TYKS. 

3 komentarze:

Wędrowcze, oto masz możliwość pozostawienia po sobie śladu! Proszę o podpisanie się nickiem na howrse/imieniem postaci na Divided Kingdom. Obraźliwe i anonimowe komentarze będą usuwane!

Szablon wykonała Fragonia na rzecz bloga Wataha Karmazynowej Nocy. || Credits