12 grudnia 2016

Od Kasai c.d Tytanii "Dwie ścieżki przyszłości"

Usiadłam na przeciwko Alfy.
-Tytanio nie obwiniaj się za wszystko to nie była i nie jest twoja wina.
-Jak t.....
  przerwałam jej.
-To nie twoją wina! Za to wszystko winna jest Mroku, która cię opętała. Wim że jest ci ciężko po utracie tyłu bliskich osób. Wiem że obwiniasz się i myślisz że jestem zła dlatego że mnie i innych porwałaś. Ale muszę cię rozczarować, jesteś w wielkim błędzie. Nigdy nie byłam tak wścieka na ciebie by cię obwiniać za to co się stało. Tytanio jesteś impulsywna wadera, która często najpierw robi, a potem zastanawia się co zrobiłaś. Fakt faktem ze krainą jaka znamy się rozpada, ale od tego nie da się uciec każdą era na swój początek i koniec.
Ruszyliśmy do ostatniego pokoju gdzie ujrzeliśmy dwie wersje przyszłości. Pierwsza mówiła o nowym połączeniu, a druga o końcu tych ziem. Po czym zrobiło się ciemno i znowu byliśmy na Delcie.
(Tytanio bądź pełna nadziei)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wędrowcze, oto masz możliwość pozostawienia po sobie śladu! Proszę o podpisanie się nickiem na howrse/imieniem postaci na Divided Kingdom. Obraźliwe i anonimowe komentarze będą usuwane!

Szablon wykonała Fragonia na rzecz bloga Wataha Karmazynowej Nocy. || Credits