27 listopada 2016

Od Tary c.d Darkness

Westchnęłam bezradnie , mój wzrok zaczął podróżować po całym pomieszczeniu aż stanął na mężczyźnie.
-Zgoda , więc powiem ci co się działo od początku naszej znajomości. -chłopak pokiwał twierdząco głową- Tak więc poznaliśmy się dość nie typowo , em … Byłeś w ślepej ulicznej , obok jakieś kobiety...-czułam się troszeczkę niezręcznie mówiąc mu to – Dobra , nie ważne , bodajże w takich okolicznościach się poznaliśmy. W sumie wtedy stoczyliśmy pierwszą naszą walkę , no i przegrałam. No i co dalej... A! Potem ja jak i ty wyczuliśmy ze ktoś zginął w twoim mieszkaniu , Tam znajdowały się zwłoki członka twojej watahy .Potem zaatakowali nas wrońce , chwile a może opętańcy . E tam , jeden diabeł – machnęłam ręką i chłopak na to cicho zachichotał- Potem otworzyłeś portal zabierając wszystkie dusze w pobliżu. W sumie kazałeś mi zostać ale przez to że jestem uparta nie posłuchałam się i przeniosłeś i mnie... Potem chciałeś te dusze skazać na wieczne cierpienie ale na szczęście ja tam była i cię powstrzymałam , eh … Potem wszyscy wróciliśmy na ziemie , no potem … - co do tego pocałunku to chyba nie jest istotne, więc postanowiła to pominąć- Potem chciałam byś mnie przeniósł z powrotem do świata podziemi ale ty się nie zgadzałeś ale w końcu uległeś -tu chyba troszeczkę skłamałam - Wszystko po tamtej stronie było dobrze gdyby nie to że wsadziłeś mi nóż w żebra , potem jak wróciliśmy od razu zaniosłeś mnie do szpitala. Potem jak wróciłam do zdrowia poszłam cię szukać i znalazłam cię w parku z butelką wina i oczywiście później się upiłeś i musiałam zanieść cię do mieszkania. Potem dostaliśmy tajemniczy prezent gdzie była szmaciana laleczka potem zaatakowali nas jacyś ludzie potem praktycznie z ni skont wziął się chłopiec którego oczywiście zabiłeś no i potem przyszedłeś do swojej córki bo coś od ciebie chciała no i ją poturbowałeś no i potem zanieśliśmy ją do sypialni no i przyszliśmy tu … No to cała historia w pigułce , jakieś pytania ? – Uśmiechnęłam się szeroko a chłopak patrzył się na mnie jakby stracił wątek.
(Dark? )

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wędrowcze, oto masz możliwość pozostawienia po sobie śladu! Proszę o podpisanie się nickiem na howrse/imieniem postaci na Divided Kingdom. Obraźliwe i anonimowe komentarze będą usuwane!

Szablon wykonała Fragonia na rzecz bloga Wataha Karmazynowej Nocy. || Credits