18 listopada 2016

Od Tary c.d Darkness


Chłopak przez chwilę cieszył się z wiadomości że jest na emeryturze ale po chwili ten uśmieszek mu zniknął. Mimo to postanowiłam kontynuować.
-Może i jesteś na emeryturze ale masz też i inne obowiązki , w końcu jesteś panem podziemi oraz prowadzisz firmę pogrzebową...- następnie zaczęłam się zastanawiać co powiedzieć jeszcze , musiałam wszystko sobie poukładać .
W sumie to trochę dziwne , jak mógł dostać zaniku pamięci ? Na pewno nikt nie rzucił na niego klątwy czy uroku ponieważ bym to wyczuła, jeśli nie to , to co?Spojrzałam podejrzliwie na Darka a po chwili zaczęłam kontynuować.
-Jesteś osobą czasami cichą i spokojną , ale mimo to czasami jesteś po prostu wredny i spontaniczny ale. Co do orientacji to .. to nie jesteś wybredny. Czasami bywa że jesteś po prostu „sztywniak” a za drugim razem mego rozluźniony, ale czasami bywa też że jesteś optymistycznie nastawiony. Troszczysz się o innych , czasami. A no tak , masz również dzieci , syna i córkę...-Nagle urwałam zdanie . W końcu on ma utratę pamięci więc jak powiem coś bardzo dobrego o nim to on powinien przyjąć tę cechę . Na mojej twarzy nagle pojawił się chytry uśmieszek ale natychmiastowo spoważniałam- Jako że jesteś kawalerem , nieustannie szukasz swej drugiej połowy.
Wyczuwałam od chłopaka niemałe zaskoczenie , co przyznam że mnie lekko zdziwiło. Nie było ono takie normalne z jego strony.
(Dark? Przepraszam za to że tak długo czekałaś )

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wędrowcze, oto masz możliwość pozostawienia po sobie śladu! Proszę o podpisanie się nickiem na howrse/imieniem postaci na Divided Kingdom. Obraźliwe i anonimowe komentarze będą usuwane!

Szablon wykonała Fragonia na rzecz bloga Wataha Karmazynowej Nocy. || Credits