18 listopada 2016

Od Networka c.d Fragonii

Zauważyłem pielęgniarki. Wpatrywały się we mnie zdenerwowane. Leżałem na dziwnym łóżku w białym pomieszczeniu. To pomieszczenie wyglądało jak sala szpitalna. Miałem pusto w głowie. Jak ja się tu znalazłem? Nic nie pamiętałem. Do łóżka podeszła wysoka dziewczyna.
- Co się stało? - zapytała.
Nie wiedziałem kim jest. Wpatrywałem się w nią.
- Kim jesteś? Gdzie ja jestem? - zapytałem wpatrywając się raz w pielęgniarki, a raz w dziewczynę.
Pomyślałem o czymś. A może jestem dziewczynką w różowej sukience? Nie, mam na sobie spodnie... Ale różowe! To znaczy, że jestem dziewczynką. A ta wysoka dziewczyna to pewnie moja kumpela ze szkoły.
- Cześć koleżanko, pójdziemy na zakupy, ziom? - powiedziałem wysokim głosem.
- Co mu jest? - zapytała dziewczyna.
- Chyba stracił pamięć... - oznajmiły pielęgniarki. - Przykro mi...
<Fragonia? xD wyszło słabe i krótkie, ale nie mam weny>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wędrowcze, oto masz możliwość pozostawienia po sobie śladu! Proszę o podpisanie się nickiem na howrse/imieniem postaci na Divided Kingdom. Obraźliwe i anonimowe komentarze będą usuwane!

Szablon wykonała Fragonia na rzecz bloga Wataha Karmazynowej Nocy. || Credits